1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Broer heeft al shit ermee. Twee dingen:

    Nu al krassen op de achterkant van de Switch en ook een kleintje net naast het scherm. Nou heeft hij twee kleine kereltjes...... maar die zijn nooit alleen. Hij heeft geen idee hoe dit is gekomen.

    En de andere issue, immens annoying. Wanneer de Switch docked is en hij speelt bijvoorbeeld op de Xbox of PS4 dan schakelt de tv automatisch over naar de HDMI input van de Switch. Terwijl deze uit staat. Gisteren gezien tijdens het spelen van Horizon ZD bij hem. Tijdens een cutscene schoot ie ineens naar de andere HDMI input en zo ging dit de hele tijd door. Er zijn meerdere mensen met deze klacht.

    Bij broer gaat het om de Samsung KS8000 en die andere dude de 7000. Een tijdelijke fix zou zijn HDMI-CEC uit te zetten maar dit haalt helaas weinig uit.

    Een post op NeoGaf erover:

    Originally Posted by Karspankey
    Ok! It seems that the Switch will auto turn on when it gets to 100% charged, so I'm guessing that it keeps reaching that 100%, turning it on and activating the TV and Switch's HDMI CEC features.


    Zoiets moet te fixen zijn lijkt mij.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2017
  2. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat 2e probleem heeft mijn zwager ook, hij heeft het dock maar los gekoppelt en speelt nu alleen in handheld-mode tot dat er een software update voor de switch is die dit oplost.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2017
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heeft hij ook toevallig een Samsung tv of dat niet?
     
  4. tim91

    tim91 Legendary

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    170
    Nee hij heeft een LG.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    What the fuck, dat schiet allemaal niet echt op. Gelukkig gebeurd het niet wanneer hij op de Switch speelt want dat zou gewoon niet meer te doen zijn. Het ding echter niet kunnen docken....schiet ook echt niet op natuurlijk.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die krassen worden veroorzaakt door de Switch in en uit het docking systeem te halen :) Heb daar al meerdere berichten over gelezen. Slechte zaak ..

    Overigens is het ding nu nagenoeg overal uitverkocht. Dat niet alleen ... de basisprijs (zonder game) ligt nu op 349,- :+

    Dat is gewoon (bijna) twee keer een PS4 of een PS4 Pro.

    Blijf het komisch vinden dat er elke keer wel wat verschijnt na de launch van een nieuw Nintendo systeem. Eerst die Wii controllers die dwars door de kamer vlogen. Geleverde Wii-U consoles die al gebricked waren tijdens de eerste start van de console ... en nu dit weer :+
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Bij Bol.com is hij op voorraad :)

    /Edit: URL weggehaald. Deze klopte niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2017
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt... Hij is alweer weg. Ik zag het toevallig op Tweakers.net staan.

    Heb nog een Zelda gevonden bij een andere webshop, dus als het goed is kan ik morgen aan de slag :)

    Nintendo Switch 32GB Console - Grijs - Nintendo
    Bezorgmoment: Morgen, 9 maart
     
  10. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Jouw posts toveren toch altijd weer een gllimlach op m'n gezicht.

    - PS4 kost zo'n 269 euro. Dat hij vorige week in de dagdeal was voor 188 euro telt mijn inziens niet mee.
    - de Switch is een nieuwe console met nieuwe hardware.. Gek hè dat de prijs dan iets hoger is als een console die al 3 jaar op de markt is?

    Jij zou een mooie zijn bij een autodealer.. "Goedemiddag, ik kom voor een nieuwe BMW 3 serie, model 2017. Ik wil echter slechts betalen voor de nieuwprijs van een 2014 model."
    De verkoper zal je vierkant uitlachen.
    Jij ziet het liefst een console op de markt verschijnen voor nog geen 100 euro, maar wel met onderdelen uit het jaar 2020 erin.

    Ik vind je klaagzang over de prijzen echt overdreven. Vind je het te duur, koop het dan lekker niet, maar blijf er niet over bezig.

    Dan nog de sneer naar de Wii controllers..
    Welke mongool laat dan ook z'n controllers los tijdens het gamen?!
    Hier kan Nintendo toch verder weinig aan doen? E.e.a. is destijds nog redelijk coulant opgelost door first buyers een x aantal polsbandjes na te sturen.
    Het polsbandje is echter niks meer of minder als een anti kneuzen middel.
    De Wii werkte verder gewoon naar behoren!

    De huidige probleempjes zoals screens of death, krasjes en joy-con verbindingsproblemen zijn kinderziektes die elke console wel meegemaakt hebben.. (PS3 Yellow dot of death, X360 RROD en slechte discdrives in de 1e serie consoles, Xbone met slechte 1e lichting van controllers enz...). Het hoort niet, maar zolang het netjes en snel opgelost wordt is er denk ik weinig van te zeggen.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Voor wat betreft het verhaal m.b.t. de prijs:

    Dit slaat natuurlijk als een lul op een broodrooster. Zowel de PS4 als de One kosten minder dan een Switch, tot zover heb je helemaal gelijk. Maar dat het logisch is dat de prijs hoger is? Alsof een Lada uit 2017 duurder zou moeten zijn dan een BMW 3 serie uit 2015. Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken. De PS4 en de One zijn krachtiger, en niet zo'n beetje ook. Ik zou graag een Switch willen, maar ik vind het belachelijk dat het ding zoveel moet kosten. Dat mag ik vinden en dat mag ik hier in dit topic ook zeggen.



    De rest, daar ben ik het wel mee eens. Iedere console heeft wel wat tijdens de launch, als het maar opgelost wordt.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Breakdown in de spoiler voor je @CrazY



    Er komt hier sowieso een Nintendo Switch maar ik wacht nog even op de release van Mario Kart. Ook al zal Zelda me ontzettend weten te boeien en bezig houden heb ik toch liever een "family" game erbij.


    Ik ben het ook eens met @CrazY over de kinderziektes. Dat heeft elke console. Alhoewel ik de RROD met de 360 niet echt een kinderziekte vond. Dat was pure aids. Blijf erbij, en dat is mijn mening (die blijkbaar niet gewaardeerd word of onzin is) dat de Switch een dure console is als je het vergelijkt met consoles van 3 a 4 jaar oud die ook nog eens betere hardware hebben. Ik "walg" ervan dat bedrijven hun prijs dan omhoog knallen omdat er veel vraag naar is. Hou die prijs gewoon zoals het was (309,-).
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat was ook mijn uitgangspunt, maar ik kon me niet inhouden :+
     
    Rampage vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    O ik wel. Want fuck 349,- :+
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    329,-
     
    CrazY vindt dit leuk.
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    ? MediaMarkt en Bol.com hanteren (hanteerden) beide 349,- ...
    Prijs schommelt momenteel enorm.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Le proof.

    [​IMG]
     
    bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  18. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Proof?? Bulletproof?? :+


    Maarre zit je weer te jokken @Rampage :F:
     
    CrazY en McSparkle vinden dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    300 euro vind ik nogal wat om aan hardware te kopen voor een enkele game.

    Gewoon wachten tot dat ding 200 is @Rampage en @Cyrax . Meer software op dat moment en grote kans dat de console beter draait.
     
    MAD 1976 en Rampage vinden dit leuk.
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Iemand een tip waar nog een Switch te koop is?
     

Deel Deze Pagina