1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Morgen vrij! HYPE!
     
  2. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb hem zojuist binnen gehengeld via de Japanse store. Had nog 1000 Yen erop staan dus hoefde nu ook nog maar 45 te betalen, prima!!
     
    tim91 vindt dit leuk.
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Gedeelde GOTY met BOTW als het zo door gaat!
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nice.....2 switchgames dus.. fanboy :)
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Meende dat Persona 5 dé GOTY game was ;) maar wat speelt Mario heerlijk!
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De muziek in sommige kingdoms is godlike _O_
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat een game _O_
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    fantastisch zeg nu 5 king doms gehad doe leker rustig aan maar ben nog wel paar maanden zoet sowieso met alle manen en outfits verzamelen denk ik:)
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Jezus, deze game is gigantisch _0_ misschien wel mijn meest favoriete Mario game ooit!
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Echt he? Het is gewoon niet normaal. Ik vind deze game echt gewoon puur plezier uitstralen. Het is allemaal gemaakt om mij, de gamer, te plezieren en verwonderen. Zo voelt het, ik word oprecht vermaakt door een team dat hier ook echt op uit is. Ze willen dat ik hier kijk, daar kijk, dat ik overal wil kijken om te zien of ik iets van de wondere wereld gemist heb. En dat is ze gelukt want ik wil alles weten, keer constant terug om te kijken of er echt niets meer is, en verdomd… Steeds is er toch weer iets nieuws. Ik lach steeds als ik zie hoe vindingrijk ze weer zijn geweest, de kleine details vol liefde.

    Dat is waarom ik game en waarom ik verwacht dat SMO mijn GOTY zal worden, en misschien wel in mijn persoonlijke top 5 gaat komen. En zo’n top 5 is natuurlijk onzin, want dat wordt gedragen door sentiment. Maar ik voel me echt weer diezelfde jongen die toen SMW en SMB3 kapot speelde vroeger. Man, het is alsof ik mijn eerste vriendinnetje van de kleuterschool weer zie en het blijkt Kim Feenstra te zijn en ze is er alleen maar om mij te vermaken.
    SMO is oprecht een van de beste Mario games voor mij.
     
    OniRyo en Smok3y vinden dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    GOTY! Beter dan Zelda! _O_
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Same here... pakt me veel meer dan Zelda..
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kan het gewoon niet neerleggen.
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    Vond hem al super! alleen wel beetje te makkelijk, maar na de aftiteling wordt het allemaal nog veel beter!

    Heerlijke nostalgie! en nog veel meer uitdaging!
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wel jammer dat er maar 4 bosses zijn, die 3 keer terug komen en allemaal hetzelfde zijn.

    Dat is wel een beetje cheap.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, true. Nu vind ik zelf bosses altijd maar een hinderlijke onderbreking in Mario games. Het houdt me weg van wat ik echt wil. Maar idd, het is wel wat cheap en vreemd als je ziet hoe Nintendo de rest van de game heeft gemaakt. Vol innovatie, geheimen en plezier. Dan voelen de bosses wel wat misplaatst.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Uitgespeeld :cool:

    Naja... de story dan :+
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    gister Mario Odyssey 100% gehaald, ik moest wel gigantisch veel coins farmen uiteindelijk om alles te halen, maar voor de rest is de game gewoon episch _0_. Nu alleen nog Xenoblade 2 dit jaar, hopelijk doet die het ook veel beter dan we verwachten.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Hoe lang ben je bezig geweest?
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik zou het echt niet weten, maar ik laat het zeker wel weten wanneer het geupdate is op mijn account (de total playtime)

    Maar sowieso tot nu toe mijn meest favoriete 3D Mario (en Mario) zoals ik al eerder had vermeld, ook al zit er zoveel moons in de game, ze waren eigenlijk allemaal wel leuk om te halen (behalve misschien die vage hint arts soms, sommige hints slaan echt nergens op:+) maar het laat echt zien hoeveel liefde ze hebben gestoken in Mario Odyssey als je ervoor gaat.

    Een grote kans dat dit mijn GOTY is, maar dat vind ik nog te vroeg om dat te zeggen, want Breath of the Wild was voor mij ook heel erg goed (behalve dat de dungeons in die game niet echt dungeons waren).
     

Deel Deze Pagina