1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Mensen die geen Wii U hebben gehad en van platformers houden:



    Een van de beste 2D platformers ooit (en dat zeg ik al, terwijl ik hem maar voor de helft heb gespeeld) _O_.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189


    Super tof!
     
  3. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat dacht je van die muziek in de gehele game! Echt fantastische tracks
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vond die mini direct niet zo spannend. DKTF vind ik wel vet en dat Kirby zo snel komt bevalt me dan weer wel. Jammer dat er niets over de nieuwe Yoshi bekend is gemaakt.

    Al die ophef over een remake van die oude meuk als Dark Souls, dat boeit me totaal niet. Oude game en daarbij ben ik absoluut niet onder de indruk van de grafische kracht van de Switch. Dus zou ik een game als Dark Souls nooit op de Switch willen spelen, dat wordt me toch een partij lelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de Switch met afstand de leukste console/handheld sinds jaren.

    Maar grafisch blijft het natuurlijk een beetje prutswerk allemaal. Games als Wolfenstein/Doom, sorry, maar ik snap niet dat je dat wil spelen op een Switch, handheld mode of niet. Het ziet er gewoon niet zo heel goed uit met een beroerde framerate. Ik heb echt alleen een Switch voor games van Nintendo of andere games die het niet perse moeten van grafische pracht (Wonderboy of Stardew Valley). Alleen Nintendo zelf kan alles uit de Switch halen, een Odessey, Zelda of Splatoon 2 ziet er gewoon top uit, dat doen ze knap.

    Ik vind dit een beetje teleurstellend, ik had gehoopt dat ze echt gruwelijk zouden doorpakken met vette 1st party games van henzelf. Als ik dan hoor dat een GTA V of RDR misschien naar de Switch komen en Payday 2 zeker.. Dan snap ik het gewoon niet, wie wil die oude meuk nou spelen en ook nog eens op een zwak apparaat (relatief gezien dan). Komen de nieuwe games nou ook naar de Switch (en niet een half of jaar later), dan begrijp ik het nog wel, maar dit snap ik gewoon niet. Ook dat Dark Souls, ik snap het gewoon niet. Oude shit en er is geen hond die er een Switch voor zou kopen want hij komt ook gewoon naar de PS4/One en dan gaat ie een stuk dikker en mooier zijn.

    Ik hoop iig op echte Nintendo games en veel ervan graag. En ook meer nieuwe games. En ook Super Mario 3D World op de Switch svp. Want die is ondergewaardeerd en zou ik dolgraag nog een keer willen kunnen spelen.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Volgens mij wel, ik heb het denk ik ook wel. En ik heb een tweede setje Joycons erop zitten (de roze en groene van Splatoon 2) en die hebben het ook. Maar wel een beetje speling, niet heel veel.
     
  6. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Ik vind het wel een positief gegeven dat de 3rd party ontwikkelaars hun games aanbieden op de Switch. In het verleden is dat wel anders geweest. Tuurlijk, als je nog een console hebt staan dan speel je dergelijke games niet op de Switch. De keuze om een spel op een 4k tv te spelen op Xbox one X of op de Switch is ook wat mij betreft snel gemaakt. Maar niet iedereen heeft de beschikking over een tweede, of soms zelfs derde console. Als dergelijke ontwikkelaars de Switch steunen zal Nintendo ook genoeg games blijven maken voor op de Switch, en niet zoals bij de Wii U, dat er maar af en toe een nintendo titel uit kwam en er verder weinig te spelen was.

    Voor wat betreft de games die er nog aan zitten te komen, kijk ik erg uit naar de nieuwe Mario Tennis. De Mario Tennis op de Wii U was drama, maar deze lijkt vooralsnog veel uitgebreider. We zullen zien.
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    De issue is ook meer dat het oudere games zijn. Rayman Legends, Doom, L.A. Noire, Skyrim, PayDay 2 etc. zijn allemaal al uitgebracht op andere consoles. Soms zelfs met jaren. Daarnaast vragen ze er vaak de volle mep voor. Nu begrijp ik dat, als je geen andere console hebt, die games interessant kunnen zijn. Aan de andere kant, had het natuurlijk veel interessanter geweest als de ontwikkelaars van deze games iets specifieks voor de Switch zouden maken. Ergens ben ik het wel met Cyrax eens alleen zou ik het anders verwoorden :+
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Er komt altijd vrij snel na de mini direct een normale direct. Grote klappers kunnen dus over 2 weken nog komen.

    Het succes van de Switch is natuurlijk zwaar onderschat, en denk dat daarom de 'echte' Nintendo titels nog even op zich laten wachten.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Publishers hebben natuurlijk ook eerst de kat uit de boom gekeken met de release van de Switch. Dat geven sommigen ook eerlijk toe.
    Nu blijkt dat het apparaat een succes is komen er waarschijnlijk langzaam aan nieuwe games van deze publishers op de Switch, zij het ports of exclusives.
     
  10. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nu sinds een klein weekje de Switch in huis, en nu wil ik een screenprotector aanschaffen om krassen op het beeldscherm te voorkomen.
    Maar als ik online kijk zie ik dat er nogal veel verschillende protectors in omloop zijn met zeer variƫrende prijzen.
    Iemand misschien een tip of een aanrader welke ik het beste kan kopen?
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb er zelf een simpele van Bigben op zitten. Zaten twee in het doosje en heb hem onlangs pas vervangen. Was nog geen tien Euro en doet het prima.
     
  12. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Die gaan als warme broodjes over de toonbank voor de kids.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Kids, jeugd, volwassenen. Dit is toch geniaal, zo maak je gamen leuk en innovatief. Wel prijzig, tho.
     
  15. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja inderdaad jammer van de prijs, maar dit zie ik me wel met mijn dochter doen.. hardstikke leuk
     
  16. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, op zich prijzig en je weet niet hoe lang karton mee zal gaan, maar: wat een fokking geweldige en innovatieve vondst is dit zeg... Hoe lang hebben ze dit geheim gehouden joh.
    Echt heel slim, het idee van al die oude Wii controller add-ons in een creatief verantwoord jasje, die je ook nog eens zelf kan versieren.
    Ouders gaan dit tof vinden om te geven, kids gaan dit tof vinden om te krijgen, nintendo gaat het tof vinden om al de centjes te verdienen. Gouden greep, hulde.
     
  17. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Zojuist Celeste gekocht. De Switch is nu brommend de game aan het binnen hengelen. Vanavond pas aan de slag, maar heb er nu al zin in!

     
    Killamonkey en HanTheMan vinden dit leuk.
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Tof gratz met je aankoop hij lijkt mij ook ontzettend vet.
    Towerfall speelde ook al zo lekker.
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Celeste ziet er tof uit, staat ook op mijn wish-list. Net Zelda binnen gekregen en moet Mario + Rabbids nog uitspelen en wil eigenlijk ook nog Splatoon 2 erbij. Dus dat gaat nog wel eventjes duren hehe.
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Celeste is geweldig! Die soundtrack _O_

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     

Deel Deze Pagina