1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Raar dat die bij bol.com voor 309 euro staat en op Amazon.de op 330.
     
  2. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Bij bartsmit krijg je 45% korting op de switch....
    Van 599 voor 329. :lol::lol::lol:

    [​IMG]
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Haha WTF is dit voor een Mario game?!
    Hij loopt gewoon in fucking New York rond?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel realistisch. Een Italiaans loodgieter uit de Bronx. :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bol is nu 329 lol.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Media Markt is 309,- (nog)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus dat was de show, leuk gedaan allemaal wel.

    Zoals verwacht echt niet bepaald een krachtpatser, komt niet eens in de buurt van XBO. Maar als ze met hele toffe exclusives kunnen blijven komen is dit ding het gewoon waard straks.

    Alleen niet day one, voor mij. Zelda lijkt amper mooier dan de Wii U versie en verder boeit die Launch lineup mij niets. Plus dat ik dus de Switch zou halen voor 300 a 329 + Zelda voor 60 euro en eigenlijk wil ik dan die Pro Controller ook hebben en dat is 70 euro.

    Dat terwijl ik ook voor 44 euro Zelda voor Wii U kan halen. Lekker rustig wachten tot Mario er is en dan weer eens kijken voor moi. :)

    Wel te bizar voor woorden dat ze geld voor hun online service gaan vragen wanneer je een fucking app nodig hebt om te chatten en mensen een invite te sturen. Really Ninty?
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    De Switch is goed nieuws.
    Over 2 jaar Nintendo games op PS4 en Xbone.:+


    Ik snap Nintendo echt niet meer......ze gaan gewoon verder op oude voet terwijl ze juist NU moeten laten zien waarom iedereen een Switch moet kopen ipv alleen de die hard Nintendo fan.
    Want dat zijn er niet genoeg. WiiU heeft dat bewezen.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    He maar er komt Fifa op de console.
    een custom versie..
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Lees net van die gratis classic game iedere maand, dat die maar voor 1 maand geldig zijn, daarna voorbij en een nieuwe game.
    Lol wat slecht.
     
    Daz vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik ben een enorm Nintendo fan sinds ik me kan herinneren, maar het gevoel is weer enorm dubbel. Waar Nintendo op softwaregebied nog steeds pure pareltjes uitbrengt zijn ze de weg op het gebied van hardware volledig kwijt. In eerste instantie is het idee de om zowel de handheld divisie als de home console divisie te laten focussen op een enkel platform geweldig. Hierdoor zal op in ieder geval first party gebied meer aangeboden worden. Helaas heeft Nintendo vandaag vanzelfsprekend weer volledig de plank misgeslagen. Ten eerste was er de vreselijk awkward conference. Dan is er tijdens het grootste deel van de conference een enorme focus op (alweer) motion controls en mini games. Nintendo lijkt het ook niet meer te weten en probeert de console maar van alles te geven om maar te hopen dat een van die gimmicks aanslaat, in plaats van gewoon een degelijke console en handheld neer te zetten. Dan ook nog eens geld gaan vragen voor een online service waarvan ze niets laten zien. Met hun verleden op online gebied lijkt dat toch ook echt een groot fiasco te worden. En dan hebben we het niet eens over de prijs. Zoals ik in een andere thread zei is de Switch te duur voor wat het als home console te bieden heeft (Wii U+ performance) en is de batterijduur te kort om het een goede handheld te laten zijn. Daarnaast lijken de third parties het ook alweer bij de launch te hebben opgegeven. Dit gaat weer een groot fiasco op het gebied van sales worden.

    Toch zal ik hem wel weer kopen, en met mij de andere Nintendo fans, om toch de games te kunnen spelen. Nintendo games behoren nog altijd tot mijn favorieten. Maar ik kan er gewoon niet bij hoe zo'n bedrijf met enorm veel kennis en ervaring zo duidelijk zijn eigen graf aan het graven is.
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het voelt in iedergeval minder als een gimmick aan dan dat bij de WiiU. Als de prijs nu net wat lager was geweest en het game aanbod ietsje groter zou zijn tsja.

    Al wil ik de Switch eigenlijk ook puur voor m'n Nintendo fix.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wacht op een lekkere aanbieding waarbij ik Zelda en Mario erbij krijg ofzo.

    Ik zie hierin meer potentie dan de Wii en Wii U. Het idee alleen al dat je overal kan spelen als jij wilt spreekt mij wel aan.

    Vind het er tof uitzien, maar ja.... Mass Effect......

    Ik bedoel.... MASS EFFECT.

    Ik wacht gewoon. Maar dat ie in huis komt, is zeker.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Skyrim lijkt om de last gen versie te gaan. Grafisch gezien leek het echt minder dan de special edition, plus het heet gewoon The Elder Scrolls V: Skyrim. Geen special edition. Bizar.

    Online lobby and voice chat

    Our new dedicated smart device app will connect to Nintendo Switch and let you invite friends to play online, set play appointments, and chat with friends during online matches in compatible games─all from your smart device.

    A free, limited version of this app will be available for download in summer 2017.


    Really now?

    En die shit tijdens Treehouse net, te fucking awkward met die Wii shit, gewoon even de terugkeer van Wii met dat gekke 1,2 Switch spel die gewoon bij het apparaat moet zitten maar nee...... kost 50 bucks. Hilarisch.
     
  15. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    Pff. Aan de ene kant wil ik enthousiast zijn en het lijkt me ook echt een tof apparaatje. Maar ik heb wat dejavu gevoel tov de wii u aankondiging en introductie:
    -systeem is nog niet af (online nog niet naar behoren);
    -redelijk wat games aangekondigd voor de nabije toekomst (ik zie het voor me dat ze uitgesteld worden, geloof er niets van dat mario en xenoblade dit jaar nog uitkomen);
    -support van grote namen is beperkt (ubi en ea matig met support, geen echte AAA games);
    -12 switch nog slechtere indruk dan nintendoland en net wat hierboven genoemd is: niet eens gratis bij de switch..
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen Mario dit jaar denk je? Maar wat is hun holiday knaller dan? Mario zie ik wel gebeuren, ze lieten immers al genoeg zien. Maar zo niet, dan ook geen Switch voor mij dit jaar. :)

    Xenoblade zie ik wel gerust uitgesteld worden.
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ooit een groot N64 fan geweest en daarna werd iedere Nintendo console minder voor mij.
    Wel alles gekocht, maar nooit voor al te lang gebruik van gemaakt.

    Er zijn gewoon te weinig boeiende Switch titels om een kleine 500€ inclusief game (Zelda)en pro controller te rechtvaardigen.
    Om maar over het vage online gebeuren nog maar te zwijgen...
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2017
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zou echt bizar zijn dat er 24 maart een nieuwe AC game uitkomt en dan alleen voor de Switch.
     

Deel Deze Pagina