1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Switch

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Hybrid, 20 okt 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Nou, 24 maart is duidelijk een placeholder.

    Ik heb trouwens het idee dat deze gimmicks de Switch 50-100 euro duurder hebben gemaakt:



    Die gaan echt in 2 games gebruikt worden en daarna nooit meer.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hey, hallo... doe 's even niet zo negatief ja!
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat snap ik ook wel ;P

    Tsja, was wel te verwachten dat ze een soort van gimmick aan het geheel toevoegen puur om het voor de casualmarkt een stuk interessanter te maken. (just dance on the go etc)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    AC voor Switch, yeah right. Immens gedowngrade dan want de AC games zijn zeer grafisch veeleisend.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het zal mij benieuwen hoe lang Nintendo het gaat volhouden met deze. Of dat ze over twee a drie jaar alweer de stekker eruit trekken zoals met de Wii U. Zal denk ik heel erg gaan liggen aan of ze elk jaar met boeiende games kunnen blijven komen.

    Dat schortte er nogal aan met Wii U.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Niet langer. De console is overpriced en zal niet goed verkopen. De third parties hebben het ook al zo'n beetje opgegeven.

    Een niet Nintendo fan die de keuze in de winkel heeft tussen een goedkopere Playstation 4 Slim of een duurdere Nintendo Switch zonder al die bekende games als GTA, RDR, COD etc. gaat blind voor de PS4.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Third party support gaat gewoon het belangrijkst zijn weer. Hardcore fans kopen het toch wel voor Zelda, Mario etc.
    Maar die halen de console toch wel op release. Maar daarna moet je een constant stroom van games hebben om de console te verkopen voor de casual mensen.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Zelfs veel hardcore fans halen de console niet op release vanwege de prijs. Je leest online al heel veel reacties van mensen die Zelda lekker voor de Wii U halen en wel wachten tot eind van het jaar tot ze goedkoper een Switch op kunnen pikken.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp alleen niet dat het lijstje van Nintendo’s partners tijdens de eerste Switch trailer erg vol stond met allemaal grote namen. Capcom, EA, Ubi, Take Two enzovoort. Nou weten we al wat de eerste games van de eerste drie zijn, maar de rest? Wel bizar dat fifa de 360 versie is en zo te zien Skyrim ook. Het zal echt gaan om die first party games, wederom fucking weer. Ongelooflijk Nintendo.

    On to the good shit, Mario doet wat moves in deze korte extra gameplay:



    Maar het kutte is, ik weet nu al dat ik dit ding moet hebben voor Mario en Xenoblade 2 ook. Wat er verder gaat komen van Nintendo is anyone's guess.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja ik bedoel op met release het eerste jaar. Daarna is de support nodig van third party.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp Ninty's mindstate ook echt niet. Ze hadden kunnen leren van hun fouten met de Wii U, nou niet dus.

    Wat doen ze? Ze marketen het als console first, maar het is een souped up Wii U en het is duidelijk dat ze "all in" gegaan zijn voor de portable functie. Games schijnen zeer scherp te zijn erop en het scherm is super fel. Allemaal leuk en aardig maar op deze manier krijg je de third parties niet, tenzij het zo'n success wordt dat third parties bereid zijn om een exclusive te maken. Maar dat betwijfel ik ten zeerste.

    Of gelooft Nintendo nou echt dat er weer talloze mensen gaan vallen voor die motion control shit? Dat dit weer een Wii success gaat brengen? Lol. Ik had totaal niet moeilijk gedaan over een duurdere prijs als de specs op zijn minst een Xbox One waren. Want je krijgt dan sowieso die third party wel aan boord en games zoals Zelda kunnen op zijn minst eruit zien zoals twee jaar geleden. Of was dat alweer drie jaar geleden? Zelda ziet er bij lange na niet meer zo uit.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2017
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maarrrr stel je voor de Switch was net zo sterk of sterker dan de PS4 of X1, had je dan wel je multiplats op de Switch gespeeld?

    Ik heb een Ps4 en een X1 staan, maar als Destiny 2 uitkomt dan ga ik hem sowieso spelen op de X1.

    Ik betwijfel dat een 3e gamingconsole(naast de X1 en de Ps4) de oplossing zou zijn voor Nintendo.

    Nee, laat MS en Sony zich maar focussen daarop en laat Nintendo hun eigen ding maar doen. (maar betalen voor online game is wel lame in hun geval)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou zeker wel erover denken om een third party game te kopen dan als het niet onder zou doen voor een XBO/PS4, Pro en Scorpio zullen we maar even niet erbij noemen. Een RDR2 on the go bijvoorbeeld is echt wel bruut natuurlijk.

    Nah maar het gaat mij vooral om hun eigen games. Zelda is mooi hoor, maar komt niet meer in de buurt van die prachtige allereerste Zelda footage. Dat was mega kleurrijk en scherp en echt veel gedetailleerder. Komt echt door die hardware. Maar daarnaast zijn er volgens mij genoeg zeer loyale Ninty fans die echt geen Xbox of PS in huis willen, die zouden dan al die third parties kunnen kopen op Switch.

    Nintendo spent a big chunk of the past day explaining to everyone why its new mobile console hybrid, the Switch, is going to be great. Apparently investors haven’t quite gotten the message, because the company’s stock price has had a hard time keeping itself level. As of this writing, Nintendo’s stock on Japan’s Tokyo Stock Exchange is down almost 6%, or about 1,450 yen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2017
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kan niet wachten tot er een abridged versie komt van Treehouse, Hahahaha.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    o_O
    |:-
    :x
    Picture says more than Thousand words.....
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Te..... bizar.... voor woorden eigenlijk.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik weet nog hoe prachtig we dit vonden, nog steeds. Ninty zei tijdens hun show ook iets van dat het direct footage van de Wii U was, niet zoals hoe anderen het deden op andere systemen. Zoiets. Man man. Dit zijn oud Ubi levels van trickery.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2017
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Nintendo gaat voor DE nieuwe standaard, ultra-low settings! :lol:

    Gelukkig maken de hypermoderne "Joy-Con" controllers dit met hun 'HD Rumble' power dubbel en dwars goed...
     

Deel Deze Pagina