1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo = vaag?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WouteR, 8 jan 2002.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nintendo doet wel erg vreemd, alles maar uitstellen, eerst zeggen dat de releasedate in januari wordt verteld, nu wordt het waarschijnlijk 5 februari dat dit bekend wordt gemaakt..

    http://www.gamers.nl/nieuws/11182
     
  2. MasterJ

    MasterJ Active Member

    Berichten:
    921
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo is gewoon niet te vertrouwen je moet gewoon een xbox kopen dan weet je tenminste wat je te wachten staat.:D
     
  3. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Das meestal met consoles...heel vaak wordt het uitgesteld..de XBoX zou eigenlijk ook al een jaar geleden uitkomen..volgens de magazines van toen dan..;)
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    neehoor.. de Xbox is altijd aangekondigt voor herfst 2001..
     
  5. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 5 februari aankondiging, Nintendo zegt nu al dat ze de launch van de Miria of hoe het nu heet vele weken voor zal zijn, aangezien deze daar niet zo verschrikkelijk lang na launcht is de launchdag van de Gamecube begin maart/eind februari. Goh, nu had ik ineens toch gelijk met mijn theorie..:D
    Ik vind het een superslimme zet van Nintendo, het is te laat voor MS om de launchdag van de Xbox te vervroegen en Nintendo launcht alsnog voor de Xbox...m'n complimenten Nintendo..
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    maar waarom pas een maand van te voren melden wanneer die uitkomt? Veel websites melden datz e dan geen logistiek netwerk op kunnen bouwen, das natuurlijk onzin, dat gaan ze niet doen na het melden van de launchdate. maar is het nie thandiger om gewoon al een tijdje bekend te hebben wanner die launch nou is?
     
  7. Nintendofan

    Nintendofan De schrik van de Xboxfans

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    aargh, dat is nou juist het plan van Nintendo..Het is de bedoeling dat je als eerste launcht. Toen de datum in de USA bekend werd, verschoof MS al direct de datum van de Xbox voor de gamecube, nu is dat onmogelijk omdat het gewoon al binnen een maand is en alle plannen bij MS zijn gemaakt...
     
  8. Marinus

    Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, klopt. Frank Rittinghaus van Nintendo Benelux vertelde me ergens eind november vorig jaar dat hij al erg druk bezig was met het voorbereiden van diverse marketing acties voor de GameCube maar dat dat nog wel lastig was zonder launch date.

    Ik denk dat ze nu bijna alles klaar hebben en allen nog een datum hoeven te hebben waarna ze wat kleine aanpassingen maken aan de campagne maar ik verwacht dat dat niet veel tijd zal kosten. Dus dat ze in principe redelijk snel na de aankondiging kunnen launchen.

    Aan de andere kant sprak ik met iemand van Electronic Arts die de GameCube pas later dan maart, richting april/mei, zag verschijnen aangezien alle grote publishers hun GameCube games hadden vertraagd naar die maanden.

    ach, only time will tell.. We moeten maar op 5 februari wachten.

    Marinus
    ---
    Webmaster http://www.gamedome.nl/
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja ehm was EA niet gevraagd om alles te verschuiven naar 1 april?
     
  10. Marinus

    Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt. Kan natuurlijk 1 april grap zijn maar zou het origineler vinden als ze zo'n grap op 1 april zelf maken :D

    HEhe. Oh well..
     
  11. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    het is nu 2002 dus..:)
     

Deel Deze Pagina