Canadezen hebben het maar mooi voor elkaar. Mogen zij allereerst gaan genieten van een prijsverlaging van $ 30,-, daarnaast krijgen zij een game cadeau bij hun aankoop. Voor $ 199,- (€ 125,-(!)) ontvangen zij een GameCube waarvan zij uit alle beschikbare kleuren (Zwart, paars en zilver) mogen kiezen. Daarnaast mogen zij een game meenemen; de keuze wordt hen echter wel erg moeilijk gemaakt: Metroid Prime The Legend of Zelda: Wind Waker Star Fox: Adventures Mario Party 4 Vier toptitels! De keuze is dus erg moeilijk, alhoewel die lage prijs toch erg snel zal doen beslissen. Kunnen wij zo'n mooie actie als deze ook in Europa verwachten? We wachten af..
Yo mijn dubbel ganger! ik heb net een cube gekocht maarja moet je ook nog hopen als deze aktie naar europa komt
Idd ja!! We lijken erg op elkaar In Japan kost ie nou 102 euro. De VS volgt ook denk ik en dan kan Europa niet achterblijven!
Word ook steeds geker, als ze nou de gamecube 50 euro laten kosten. gaat de xbox en ps2 natuurlijk ook lager dat is altijd al zo geweest. ik bedoel dan gaat de waarde toch zwaar naar beneden van wat hij eigelijk waard is
Ik weet alleen niet of sony en xbox opeens zo'n lage prijs kunnen gaan rekenen. Ja, software gaat steeds belangrijker worden.
Tja, als de Cube hier daadwerkelijk rondt de prijs van €125,- zal gaan liggen kom ik er natuurlijk niet onderuit om ook zo'n ding aan te schaffen.
125 euro he . Ik weet nog dat de Nintendo 64 iets van 300 gulden heeft gekost. Dat is duurder dan de Cube
weet je wat goedkoop is, heb laatst bij HMV in Oberhausen (duitsland) een NIEUWE N64, in doos met garantie gewoon 110 % nieuw voor 29 euro-tjes gekocht
ik had ook zoiets, die prijs kan niet kloppen, was in Januarie ofzo dus gevraagd klopt die prijs, ja hoor zeiden ze die prijs klopt, ik dacht dus mooi inpakken en wegwezen, want hier in Nederland vraagt intertoys er zonder blikken of blozen nog 100 euro voor
Kan nintendo dat wel hebben? Zo'n lage verkoopsprijs. Sony en Microsoft bijvoorbeeld verdienen ook nog in andere sectoren dan alleen de consoles, maar nintendo alleen maar.
Nintendo haalt ook nog heel wat geld uit de handhelds....maar ik denk dat ze als bedrijf toch de minste financiele mogelijkheden hebben om dit te doen....(en dat zegt dus heel wat over de financiele mogelijkheden van de andere 2)