1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo Wii - Deel 2

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 10 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit hoort 10 meter te zijn dacht ik..
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom wordt er gewoon niet een apart wisselforum voor de wii gemaakt??? :p
     
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    omdat het XBOXworld is?:p
     
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik moet eerlijk gezecht wel mijn verbazing uitspreken dat Mirrik dit niet voorzien heefd en een forum/main site voor de wii op poten heeft gezet.Ik weet dat Mirrik een hele hoop namen geregistreet heeft staan, geen zo ver ik kan zien geen eentje van Nintendo...wel van de PS3 en de PSP.Ik vraag me uberhaud af of er stappen ondernomen zouden worden...
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Wii sports ook leuk om in je eentje soms te doen, of is het puur party?
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0


    Denk het niet, en indien het wel zo is, veel te laat.
    Het draait altijd om de hype erom heen, en die is er nu af dus dan is een aparte site ervoor nutteloos.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Wessiej, heb jij hem bij zuiderpark besteld? :D
     
  8. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, het is ook leuk om in je eentje te doen. Vooral Tennis en Golf vind ik erg tof.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik heb toch maar Red Steel besteld omdat de mensen er toch nog redelijk positief over zijn op de kleine bugs na.

    Hoe ver ben jij met die game, Kameo?
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Eh, volgens mij rond de 20% ongeveer.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    En je bent al wat aan de controls gewend?
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, was ik na een klein half uurtje al. Ik had het echt zo onder de knie. Het belangrijkste is dat je niet te snel moet gaan bewegen met richten.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks een (voor mijn doen) lange afwezigheid hier op XBW heb ik toch getraagd de afgelopen paar pagina's van deze en thread en het vorige deel door te lezen en ben blij met de eerste positieve reacties van de huidige Wii bezitters hier. Ik heb namelijk de afgelopen weken het woord Wii vaak horen vallen aangezien mijn broertje zich meer en meer begon te beseffen dat hij waarschijnlijk te laat was met zijn pre-order. En inderdaad, hij heeft met de launch achter het net bevist. Zodoende nog geen Wii hier thuis, en zelfs ik heb dat een beetje als jammer ervaren. Had namelijk graag eens even Zelda willen spelen (die hij al wel heeft kunnen scoren), al was het alleen maar om een idee te krijgen van het gevoel van de de controllers. Goed, buiten het feit dat ik het jammer vind dat ie er nog geen heeft denk ik dat er meer achter schuilt. En dan volgt nu het verhaal van de gozer die nog niet zo gek lang geleden de console wereld verliet O-)

    Nee voor ik weer dingen ga roepen eerst even het volgende, ik heb nog niks besloten. Mijn interesse in de Wii is er al langer dan sinds de launch maar het begint nu gewoon te kriebelen om het toch eens te ervaren. En ik denk dat het me zelfs heel goed gaat bevallen, waarom ? Kweet niet, is een gevoel weet je. Een tijdje terug was mijn oog weer op de X360 gevallen (heb daar toen nog zo'n totaal onzinnige thread over gemaakt :+), maar van die beslissing heb ik toch maar afgezien om simpelweg twee redenen : de vele berichten en verhalen over defecte X360 consoles in combinatie met de manier waarop Microsoft bepaalde zaken (in mijn ogen) afhandeld en het feit dat de meeste X360 games die mijn interesse hebben ook op de PC, of in een later stadium op de PC uitkomen. De PS3 kan ik ook vrij kort over zijn : de veelal negatieve berichtgeving omtrent Sony en het feit dat de console gewoon erg duur is en het gros van de games die erop verschijnen mijn interesse niet (meer) hebben. Maar die grafische vooruitgang waar bovengenoemde machines op inspelen kan ik ook op mijn PC ervaren, die staat er nu toch en die blijf ik wel up graden tezijnertijd. De Wii doet echter iets totaal anders, die laat je de games op een andere manier beleven door de besturing. Iets wat een game als bijvoorbeeld Guitar Hero ook doet. Juist, weten jullie ook gelijk de rede waarom er inmiddels wel al weer een PS2 staat (wel enkel voor de Guitar Hero games ;)). Daar komt bij dat de Wii aantrekkelijk is in prijs, en Nintendo games over het algemeen nog steeds bij mij in de smaak vallen. En wat Micrsoft en Sony grafisch doen kan ik straks ook op mijn PC, maar wat Nintendo doet niet.

    Maar er zijn ook minpunten waardoor ik dus twijfel aan de beslissing om mischien over een tijdje eens een Wii aan te schaffen. Ten eerste is Zelda de enige must-have voor mij die er bij de launch verschenen is (Wii Sports krijg ik er toch bij), dus in dit stadium zou ik het apparaat alleen voor die game kopen en dat vind ik te weinig. Ik wil dus even een paar maanden aankijken hoe het games aanbod groeit en of er dan of in de toekomst nog meer, voor mij aantrekkelijke, games bijkomen. Ten tweede, de Virtual Console. Voor veel mensen ook een rede om de Wii aan te schaffen denk ik. Ook voor mijzelf, want hoe leuk is het niet om die oude oldschool games van de NES en SNES te spelen. Daar ben ik immers ook mee opgegroeid, en die games blijven leuk. Maar laten we eerlijk zijn : ik heb de mogelijkheid diezelfde games via een gratis, niet nader te verklaren manier te kunnen spelen. Niet om hier nu verder op door te gaan, maar 8 euro voor een SNES game vind ik toch eigenlijk wel een beetje aan de dure kant.

    Redenen om een Wii te kopen, maar ook redenen om het (vooralsnog) niet te doen. Ik zit dus in de twijfelfase. Sowieso, mocht ik de beslissing nemen om het wel te doen dan zal ik op zijn vroegst in februari pas een Wii kopen. Dan heb ik sowieso nog een ruime bedenkttijd en kan ik eerst even de spreekwoordelijke kat uit de boom kijken. In die tussentijd zal ik deze thread in de gaten blijven houden en als er nog Wii bezitters zijn die tips voor me hebben over de keuze, of gewoon hun ervaringen wat uitgebreider hier neer zouden willen kwakken dan vind ik dat helemaal top :) En mijn excuses voor deze hele lap tekst \o/
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2006
  15. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    @z3ro.......oei ben je altijd zo lang van stof?
     
  16. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    mooi die wii....toch nog even wachten met de aanschaf. Ik tjek eerst zelda TP maar gewoon op mijn cc waar hij ook voor geschreven is en koop straks wel de wii waneer er meerdere toffe titels in de winkel zijn (Resident evil en metroid)
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    @ Zero: Wat een ontroerend verhaal :'-( :+. En euh... zoek maar eens op Youtube naar Wii(mote) + Half-Life 2. Je kan dus dezelfde gameplay ervaring hebben op een pc, min of meer toch :+.

    Nu serieus, ik zelf lig ook nog te twijfelen of ik een Wii ga kopen of niet (of een 360, maar zie Zero zijn redenen voor geen 360). Zelda is momenteel ook de enigste game waarvoor ik een Wii zou aanschaffen. Red Steel lijkt me ook wel leuk, maar dat hangt natuurlijk af van hoe het nu daadwerkelijk speelt. Voor de rest komen de meeste games die mij boeien waarschijnlijk pas tegen eind 2007 uit (eigenlijk hetzelfde voor de 360, maar dat terzijde). Maar ondertussen moet ik een game zoals Zelda in de rekken laten liggen terwijl er voor de rest niet echt een game uit is of komt dat mij boeit op de platformen die ik hier heb.

    Ik zit hier dus, net zoals Zero, ook met een moeilijke keuze waarop ik ook het antwoord maar pas begin volgend kan kiezen (nooit geld aan je ouders leent, duurt een eeuwigheid voor dat je het terug hebt :+). Ach, met wat geluk is er tegen dan al een zwarte Wii uit 8).
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ Pegas

    @Z3RO

    Mag ik ook jullie club joinen?
    Ik zit ook in de wii twijfelfase:x

    Alleen "zelda" en "wario ware smooth moves" lijken me cool voor de rest tsjaa..
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zero blijft vaarwel- en welkomposts maken :+
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, we zijn alle 9 games afgegaan. Als ik er wat beter in was, was het vast leuker. Richten ging af en toe niet zo denderend. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina