1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Heb jij een Wii U dan?
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    [​IMG]

    [​IMG]

    ^ Yup!

    Stond er zelf ook van te kijken, maar ik kon begin december de Zelda bundel voor een mooi bedrag krijgen, aangezien ik de game amper op Cube had gespeeld en alle aankomende titels had ik zoiets van...ok..doen we!
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hij is tof he? Die WiiU is best tof. Mario 3d world is ook erg leuk.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Tof!
    Is dat nou een beamert of een big ass TV? :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb afgezien van wat demos alleen maar Wind Waker hier liggen en die wil ik eerst uitspelen. Het zal de eerste Zelda zijn die ik uitspeel en das eigenlijk al best erg. Maar idd man...de Wii U heeft echt zijn toffe dingen. Ik vind vooral die flesjes met berichten erin in WW erg gaaf gedaan. Maar ook Miiverse heeft zijn leuke dingen.

    De Wii U is er echt voor aankomende topgames zoals DK, Mario Kart, Monolith's X RPG, Smash Bros, Zelda, Mario enzovoort. Hopelijk kondigen ze een Metroid aan bij E3. :)



    De big ass tv is de deur uit en het is nu een beamer. De big ass tv is ineens niet zo groot meer, nu ik op 2,42m breed games speel. En dit projecteer ik nog op de muur, nog niet eens een echt beamerscherm/doek. Ik sta er elke dag weer van te kijken hoe de kwaliteit zo goed kan blijven terwijl het beeld zo ziek huge is. :D
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2014
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Liever geen Metroid. Mocht er wel Metroid komen dan hoop ik toch niet dat Retro er aan werkt. Ik wil eens een originele IP van Retro Studios hebben. :mad:
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Liever dat zij eentje maken dan die gasten van Other M. Maar ik begrijp je..een nieuwe IP zou ook echt niet verkeerd zijn.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ze begonnen ooit namelijk met Raven Blade, die toen gecancelled is omdat ze Metroid Prime gingen maken:

    [yt]vGwcNdUozlY[/yt]

    Wil wel zoiets zien. Een toffe Action Adventure ofzo. :)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die kende ik helemaal niet. Had echt wel vet kunnen worden als ik dit zo zie.

    Hier ben ik het wel mee eens:

    [yt]PtttKuSaaIg[/yt]

    Stop er nieuwe mensen in die het wel begrijpen. Degene die het een OK idee vond om met gelijke hardware aan PS360 te komen met Wii U had meteen ontslagen moeten worden. Ik weet zeker dat met grootse volledig andere beslissingen...dat de third party support veel beter zou zijn geweest.

    Dit net ook gelezen....en tja...tjonge jonge Nintendo! Gewoon kut.

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-secret-developers-wii-u-the-inside-story
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2014
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Tsja, enige waar Nintendo in lackt is third party support.
    En in deze tijden is third party support enorm belangrijk, gezien third party games het beste verkopen (COD, Fifa, etc). Ikzelf vind het persoonlijk niet zo'n punt dat de Wii U geen gelijke hardware heeft dan de One en de PS4, als je ziet wat voor parel Super Mario 3D World is..
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Maar dat is het probleem. Als je dat artikel leest zul je zien dat het Nintendo's eigen schuld is dat er geen TP support is.
     
  12. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke beamer heb je?
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik had niet anders verwacht. Ik heb sinds de snes nooit een Nintendo console gekocht met het idee dat het mijn mainconsole zou zijn. Dat wist ik ook bij de Wiiu eigenlijk. Grote titels komen al jaren niet meer op Nintendo consoles.

    Daarbij, drie consoles die dezelfde intenties hebben, vergelijkbare hardware en dezelfde mensen willen aanspreken? Dat werkt gewoon niet, het is too much.

    Nintendo is verblind geweest door de Wii. Het was een one trick pony. De groep non gamers is al klaar met gamen, die Wii staat al jaren stof te happen, die gaan echt geen WiiU kopen. Ze kennen het ding vaak niet eens.

    Omdat Nintendo dacht met de grote jongens te kunnen concurreren, hebben ze grote fouten gemaakt.

    De controller (zorgt ervoor dat de console te duur is) is een stomme fout geweest. Zij kunnen wel vinden dat graphics niet belangrijk zijn, de gamers willen het beste en mooiste. Het online gamen op consoles is heel belangrijk, Nintendo denkt van niet. Good call Nintendo. Call of Duty verkoopt niet zo bizar vanwege de sublieme singleplayer.

    Nee, de Wiiu is geen concurrent, het is de console voor erbij. De prijs moet rond de 200,00 liggen, en games als Mario Kart en Smash Bros kunnen zorgen dat ze in elk geval nog een beetje in de huiskamer komen te staan.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Optoma HD131xe


    Super ding en nog dik onder de prijs van een 60 inch plasma die ik daarvoor had. Je levert uiteraard wat in op beeldkwaliteit als je van 1,52m naar 2,42 gaat. Vooral dat games er op een plasma 'uitspringen' qua look, dat heeft een beamer binnen, maar het is bij lange na niet zo'n groot verschil waar ik bang voor was eerst. Sterker nog..ik heb hier een 32 inch LCD staan en qua scherpte is het gewoon scherper...maar daar is het mee gezegd. Top beamer dit.

    Mijzelf boeit het ook weinig over de third party games, maar het was wel tof geweest als het een strijd tussen drie bedrijven had kunnen zijn zoals met MS en Sony nu. Wie weet als ze party chat hadden gehad, alle third party support die MS en Sony ook hebben, omdat ze qua hardware gewoon gelijk zouden zitten....zouden veel meer mensen eentje hebben. Het is toch ook niet te geloven dat de marketing zo slecht was dat genoeg mensen gewoon denken dat Wii U een Wii add-on is?
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fuu, waarom is de controller van de Zelda bundel zo lelijk :+ Heb een aantal cadeaubonnen liggen van van m'n verjaardag, dus kan de Wii U kopen zonder dat 't mezelf al te veel geld kost. Echt balen dat er geen Super Mario 3D bundel is :mad:
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon halen en gelijk een Pro Controller erbij halen. Tenzij je echt met de Gamepad wil spelen natuurlijk. Ik vond de paar touchscreen dingetjes niet boeiend genoeg ervoor en de Pro Controller gaat ook nog eens 80+ uur mee.
     
  17. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Je mag m tegen mijn gewone gamepad ruilen als je wil;)
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb je er inmiddels al één thuis staan? :9

    Zijn er buiten Super Mario 3D World en The Legend of Zelda: The Wind Waker HD nog ander musthaves op de Wii U op dit moment?
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Is dit een bug in Wind Waker HD ofzo? Ik speel de game met de Pro Controller en soms krijg ik ineens een hele rare bug in de game. Ineens kan ik niets meer doen in het inventory scherm, niet eens saven. Ik moet dan via de Gamepad saven, maar zelfs dat werkt soms gewoon helemaal niet. Begin er goed moe van te worden nu. Als ik de game herstart werkt het weer.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472

Deel Deze Pagina