1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Games opgehaald bij Dixons, wat nou reserveringen weggeven aan anderen? :cool:

    Nu nog een Wii U. :+
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb er al één in de kleur Antraciet :+ .
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2014
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik moet toegeven, dat ik eerlijk gezegd geen 2de console wilt, maar de 3ds heeft heel dat Nintendo gevoel aangewakkerd, ik denk dat ik in de toekomst graag een Wii U wilt, maar dan moet de prijs wel wat omlaag of een leuke bundel.
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    @ Mallakai het is wil zonder t omdat je in de ik vorm praat. Als je het hebt over hij/zij/jij/je , dan is het stam+t.


    Verder zie ik veel berichten dat de Wii U in de uitverkoop gaat bij een hoop winkels. Ook las ik hier iets dat de dixons ook van de Wii U af wilt.. Geen goede zaak voor Nintendo en ook voor ons.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Boeiendtdtdt.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903



    Dat de Dixons van de WiiU af wil (ja, zonder t) is een fabeltje. Loop een winkel in en je ziet dat alles in de uitverkoop zit op gamesgebied. De Dixons verkoopt bijna niks op gamesgebied. Er is normaliter geen hond die daar zijn games koopt, alleen als ze heel goedkoop games aanbieden. Dat doen ze wel vaker om van hun voorraad af te komen, heeft niets met Nintendo te maken. Ik kocht er van de week een nieuwe Vita voor € 100,00 en Vita games voor een paar euro. Die 3DS XL voor € 149,00. Je gaat toch niet beweren dat de 3DS ook niet verkoopt?

    Het is prima als ze de WiiU allemaal in de uitverkoop gooien, want het ding verkoopt anders niet. Hoe meer mensen een WiiU hebben, hoe beter voor ons. De games gaan dan ook verkopen en dat is prima. Ik zeg, flikker dat ding maar
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dixons verandert langzaam in MyCom , ze hebben daar uberhaupt vrijwel geen ruimte meer gereserveerd voor games in de 'nieuwe' formule lijkt het

    in Assen is het al met al misschien 4 meter plank ruimte voor alle consoles, gaat nergens over

    en het is ook wel terecht want zoals je zegt koopt niemand zijn games bij Dixons omdat ze te duur zijn en onbetrouwbaar zijn qua beschikbaarheid van releases
     
  8. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Wel zonde, want de lokale Dixons hier had altijd het grootste gamesaanbod. Veel games gehaald.
     
  9. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Is geen fabeltje, wii u is eral uit!
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ben blij dat ik het bij de gewone Wii heb gehouden dan!
     
  12. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook maar iemand die dit gelooft?8)
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Niet alleen de WiiU, daar ging het om. De Dixons verkoopt bijna geen consoles en games. Ik was daar laatst, en ze hadden helemaal geen consoles. Ik kom er wel vaker, en ze hebben nooit echt consoles. Een verdwaalde misschien. Er lag 1 Vita en een 3ds xl. That's it
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Wtf verkopen ze nog wel? Volgens mij gaat die hele tent op de schop :lol:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Hehe, hoe zo'n tent nog open blijft is me een raadsel. Die bij mij is echt altijd leeg, weirde man achter de kassa en that's it. 8)
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En toch moet ik weer wachten op klanten voor me als ik er ben. En lang ook
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Afgelopen zondag ook bij Dixons geweest en daar stond ook een bizar dikke rij, maar de game afdeling was compleet leeg ja. Alleen nog een paar verdwaalde games en accessoires.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan hebben we nog steeds geen super krachtige hardware :+

    Ik wil dat Nintendo gewoon meer kwaliteit gaat uitstralen vooral met hun producten. Ik hou van m'n 3DS XL maar het is wel een ''goedkoop'' plastic ding als je hem vergelijkt met de Vita.

    Als ik m'n oude 360 verkoop dan ga ik een Wii-U aanschaffen, maar ik heb het vage vermoeden dat er een price-drop komt O-).
     

Deel Deze Pagina