1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Welke 3rd party games zijn er dan nog meer? Die halfbakken ports van eeuwenoude games? :+
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Niet iedereen die een WiiU koopt heeft ook een 360 en/of PS3. In ieder geval, dat is wat ik lees op andere sites. Ik heb nog niemand gezien die Mass Effect 3, Batman, Ninja Gaiden 3 etc. heeft gekocht. Bijvoorbeeld Ninja Gaiden 3 is het best op de WiiU, met straks als speelbare characters Momji en Kasumi. Echt wel een reden om de WiiU versie te kopen, maar niemand doet het.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.451
    Waarom een Mass Effect 3 spelen als je deel 1 en 2 niet hebt gespeeld?
    Waarom Ninja Gaiden 3 spelen als het over het algemeen wordt gezien als een matige game?
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Waarom ZombiU kopen die zeer matig is ontvangen?
    Waarom New Super Mario kopen die ondertussen twee keer per jaar verschijnt?
    Waarom Nintendoland kopen die niet eens een online multiplayer heeft?

    Ninja Gaiden vindt de pers minder, omdat ze het vergelijken met het goddelijke eerste deel. Objectief gezien is het gewoon een goede game, die leuke extra's heeft op de WiiU.

    En Mass Effect 3 kan je best spelen zonder 1 of 2 gespeeld te hebben. Het verhaal wordt van tevoren uit de doeken gedaan. Mijn broer heeft ME3 met veel plezier uitgespeeld, terwijl die deel 1 en 2 niet heeft gespeeld. Okay, dat vond ik ook wel apart. Maar die mensen bestaan blijkbaar wel.
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    ZombiU krijgt anders enorm veel positieve reviews nu, want is een 76 totale score niet best hoog bij metacritic? Natuurlijk bij het begin kwamen er best wel negatieve reviews maar slecht is het nu zeker niet.

    De 3rd party titels zijn niet echt nieuw en ik heb ze allemaal al op de Xbox 360 en ik denk dat de groep best wel groot is die de titels al eerder hebben gespeeld of gewoon geen interesse hebben omdat het al oude titels zijn.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2012
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tot zover metacritic natuurlijk de standaard bepaalt. Final Fantasy XIII staat daar ook op een 83 wat zo'n beetje één van de meeste gehate Final Fantasy delen is. Ik hecht persoonlijk de meeste waarde aan de reviews van de grotere sites.

    Bij multiplatform titels zullen de meeste mensen denk blijvend de voorkeur geven aan de Xbox of Playstation versie. Dat is slechts een gevoel, de toekomst zal het uitwijzen.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    :b:
    Uhm, op welk forum denk je dat je zit?:):

    Ik wil graag 3rd party titels kopen, maar dan moet het wel iets zijn wat ik interessant vind, en dat is er gewoon niet op dit moment. Of ik heb het al lang gedaan (Batman, ME:cool: of het interesseerd me niet (Ninja Gaiden, ZombiU).

    Als ze slim zijn komen ze nu meteen met een Xenoblades en niet pas op het eind van de rit.

    Graag gedaan!
    Ik woon in het dorp langs je (Heeswijk), dus hopelijk hebben we hem allebei morgen!
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2012
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik doelde meer op andere sites. Ik lees toch berichten van mensen die wel een WiiU hebben gekocht en geen Xbox/Playstation bezitten.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, maar je klaagde dat (bijna) niemand van hier 3rd party games kocht....of begreep ik je verkeerd?
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Je zal het inderdaad moeten afwachten, ik loop zelf ook niet extreem warm van de launchtitels maar ik kan nog geen totale conclusie maken over de Wii U, maar met mijn ervaring van ZombiU geniet ik er toch best wel van.

    Maar je weet natuurlijk wel dat je vaak veel berichten ziet over negatieve verhalen over dingen zoals met Final Fantasy XIII als voorbeeld, terwijl er toch ook een enorme grote groep is die hier enorm van genoten heeft en hier ben ik 1 van. Het gaf me toch het Final Fantasy gevoel, ik snap dan ook niet waarom mensen zo negatief waren over XIII terwijl het naar mijn mening het toch 1 van de beste Xbox 360 games is waar ik bijna het meest heb genoten van het verhaal, gameplay enzovoort.

    Positieve verhalen zie je vaak nauwelijks. :+
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Moet ik voor 4 spelers ook 4 gamepads hebben? Zie ze namelijk nergens te koop staan.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze zijn ook niet te koop. En meerdere gamepads wordt tot op heden niet eens ondersteund. Misschien in de toekomst max 2. Andere spelers zullen dus moeten spelen met de Wii-mote of de Pro controller.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar waarschijnlijk in de toekomst ook gewoon max 1 :+

    zo'n ding moet je natuurlijk een flinke hap resources voor reserveren t.o.v een normale controller. Verwacht zonder hardware revisie niet ineens dat er 2 ondersteund kunnen worden (tenzij voor simpele spelletjes)
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ze schijnen apart verkocht te gaan worden als er spellen komen die 2 gamepads tegelijkertijd ondersteunen. Maar 2 is inderdaad de max. De WiiU was ontwikkeld voor eigenlijk één gamepad, maar vanwege de vraag zijn ze ermee bezig om 2 gamepads tegelijkertijd te ondersteunen.

    Nee, ik zie dat ik het niet duidelijk heb neergezet. Ik bedoelde het meer globaal en niet alleen deze site. En het valt wel op dat Mario, Nintendoland en ZombiU duidelijk het meest verkocht zijn. En ZombiU denk het meest door de hype die rond de game hing, want ik geloof toch niet dat een zombiegame massaal in trek is.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou ja, Nintendoland of ZombiU krijg je erbij, dus das niet hetzelfde als dat je de game er extra bijkoopt.

    ZombiU is ook absoluut geen game voor mij, niet mijn soort games.
    Dus de keuze om dan voor de Nintendoland pack te gaan was simpel.
    Dat lijkt mij ook niet veel soeps voor mijzelf, maar samen met die kleine van mij is het wel leuk denk ik.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als je kinderen hebt is een Nintendo console sowieso de beste keuze. Mijn neefje van 5 is ook harstikke gek op zijn Wii. En Nintendoland is denk ook heel leuk voor kinderen. Kinderen pakken dat altijd snel op, want hij is al beter in Donkey Kong Country Returns dan ik.
     
  17. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Waarom is er eigenlijk geen Mario-pack (nu moet je gelijk weer 60 euro extra uitgeven voor mario), dan had ik de Wiiu gelijk gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Logisch. Iedereen en zn moeder koopt die game erbij. Dus meer winst daaruit dan de game weggeven bij de console
     
  19. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, maar nu koop ik die hele console niet. :+
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is dit nou weer voor onzin? 8)

    http://www.eurogamer.net/articles/2...18-rated-wii-u-eshop-content-at-certain-times

    Dat geldt dus voor iedereen, ongeacht je instellingen
     

Deel Deze Pagina