1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :lol:

    hahahaha. Mag je nog wel CoD en AC spelen overdag of heeft Nintendo dat ook liever niet?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niemand mijn post gezien van een week terug? Ik wa gewoon veel eerder dan Eurogamer. :+
    [​IMG]

    Ok, ik heb niet zitten mailen met Nintendo omdat het me nogal duidelijk leek wat dit betekende. Het is immers Nintendo. :emo:
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waarom zouden ze dat doen? kun je op de WiiU geen child account maken die uberhaupt niet bij die content kunnen?
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dom gedoe
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat zijn het toch ook een stelletje debielen daar bij Nintendo.:F:
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou, de mijne is vanmiddag (15.30) afgeleverd!:thumbs:
    Update duurde inderdaad lang, maar na het eten konden we aan de slag!

    Internet instaleren ging easypeasy, meteen online.

    Toen eerst Miitjes aanmaken natuurlijk, en daarna Mario als eerste geprobeert.
    Meteen een update, maar die ging een heel stuk sneller.
    Leuke game, speelt lekker, maar is wel wat moeilijker heb ik het idee.
    Als je tegen elkaar springt lijk je sneller en verder van elkaar af te stuiteren...
    Ook lijkt het of je veel minder tijd hebt om een level door te komen. Al best vaak pas in de laatste 10-20 sec de vlag pas gehaalt....beetje jammer, ik houd ervan om goed te zoeken naar die grote munten meteen de eerste keer.

    Nintendoland ook maar even geprobeert. Verwachtte er eigenlijk niet veel van, maar de eerste speelsessie smaakte wel naar meer.
    Valt me echt niet tegen deze game, lijkt me langer leuker dan ik in eerste instantie had verwacht.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb nintendo land nog steeds niet gespeeld..

    Ik heb een wii game geprobeerd op dat ding, oogt iets mooier, maar kan ook placebo zijn.. Maar afin
     
  8. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel nog steeds hem te halen. Ik verneem hier veel negativiteit over de console, komt het omdat dit een xbox forum is. Kunnen mensen die hem hebben mij hem aanbevelen?
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gedeeltelijk komt het natuurlijk omdat het een Xbox forum is; op een Nintendoforum zal de gemiddelde reactie positiever zijn, maar of dat nou representatief is......ik zeg van niet.
    Maar negatief valt toch wel mee?

    Aanbevelen? Tja, ligt er echt aan wat je zelf wilt.
    Is het een vervanger voor de 360/PS3? Nee, niet IMO.
    Is het een revolutie door de gamepad? Nee, nog niet IMO.

    Ik heb de Wii U (zoals elke Nintendo console eigenlijk) in eerste instantie puur voor de Nintendo titels. Die vind je elders niet.
    Soms heb je er 3rd party exclusives tussen die ook zeker de moeite waard zijn, maar op dit moment is die er nog niet IMO.


    Ik heb er geen spijt van dat ik hem nu heb; Mario en Nintendoland zijn leuk genoeg om me te vermaken tot de volgende lading releases (Rayman bv).


    Iemand trouwens Trine 2 al gedaan op de Wii U? Die is te doen in (online) co-op toch?
    Ziet er leuk uit, lijkt me een toppertje in co-op. Prijs is ook leuk vergeleken op de 360....
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2012
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    En daarom raad ik hem dus nog lang niet aan. ;)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk zelfs dat de reactie op een xbox forum méér representatief is. Simpelweg omdat mensen op een Nintendo forum eerder geneigd zijn alles leuk te vinden van Nintendo, ongeacht wat ze uitbrengen. Zul je hier een eerlijker oordeel vinden.
    Ik vind sowieso dat er hier op XBW vrijwel geen fanboys zijn; voor geen enkel kamp.

    Nee. Nog (?) niet.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je Mario 2D niets aan vind, kun je inderdaad beter wachten.


    Maar goed, die vind ik dus wel tof, dus voor mij een reden (meer) om em toch te halen.

    That said, deze Mario is echt pittiger dan zijn voorgangers; geen minpunt IMO.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    IK DACHT AL! Ben ik nou gek of was Mario nooit zo lastig :"D|:-

    Misschien ook nog gewoon wennen aan dat tablet ding hoor
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou, hij was vroeger ook zo 'lastig' hoor.
    Niet dat het té moeilijk is, maar vergeleken met de voorgangers vande New Mario serie is ie gewoon pittiger.

    Tijd is ook echt veel sneller op dan ik gewend ben.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    hmm, ik wil trine 2 kopen, maar waar kun je prepaid kaarten kopen van de wii u? ik zie overal wii points, maar das niet hetzelfde toch?
     
  16. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Nee je moet een eShop Card hebben (dezelfde als die voor de 3DS). Je kunt dan de punten activeren bij OF je DS OF je WII U. Dus niet punten gebruiken op beide systemen. Die prepaid kaarten zijn te krijgen bij o.a. primera en bartsmit. :)
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Thanks.:thumbs:

    Wazig dat hierover zo weinig informatie te vinden is, zelfs op de site van Nintendo zelf staat er geen info over.|:-

    Damn, Primera is pas om 13.00 open en dan ben ik aan het werk.....dat wordt dus pas morgen voordat ik Trine 2 kan gaan doen.:mad:
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Trine is echt een fantastisch spel. Ik had de trial al eens gespeeld op de 360 en was hooked.

    Deze directors cut is gedurende 1 maand sinds de launch met fikse korting te krijgen in de eshop, dus ik zou m'n slag snel slaan als ik 'm nog niet gehad had.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Is het ook mogelijk om het startscherm aan te passen (je weet wel, met die game-ikoontjes en al die Miitjes die er bij/onder staan)?
    Nu staan er een hoop games die ik niet heb, zou leuker zijn als je dat kon aanpassen met alleen de games die je hebt of wilt hebben....?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog geen optie gezien om dat te doen, ook niet bij Systeeminstellingen. Ik gok dat het aan Nintendo is om dat te rouleren. Dat ze gewoon iedere keer een aantal van de nieuwe releases laten zien.

    Wat trouwens wel leuk is bij NSMBU is dat er direct een herhaling van je beste run wordt opgeslagen bij die challenges. Altijd leuk om dat soort dingen terug te kijken. :9
     

Deel Deze Pagina