[PC] nintendo's revolution

Discussie in 'Games' gestart door boss, 27 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    wat zou nintendo's revolution gaan geven?? ik denk persoonlijk dat de strijd tussen sony en microsoft gaat gaan, maarja, nintendo vecht natuurlijk ook voor zijn terugkomst,.... Dus misschien komen ze wel met iets ongelooflijks,wie weet he.
    In ieder geval hier is een site met info over de controller:
    http://img.photobucket.com/albums/v293/ussj99gotenks/novintfalconhigherreswithhandl.jpg
    Ik moet wel zeggen, als dat de controller mag wezen of wat het ook is, dan hebben ze wel iets heel origineels,...
    maja, wat denken jullie van de revolution...
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof dit iets te maken heeft met een controller dat plaatje :confused:. Lijkt er in geen wegen op. Maar mij lijkt de revolution wel 'wat' hebben. Maarja...
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    ik heb geruchten gehoord dat er een touch screen in zou komen en ook een soort sensor die checkt of je hem beweegt net als bij wario ware twisted (ik heb het dus over de revolution controller)

    Ook heb ik iets gezien over een 3d brilletje dat nintendo wil gaan gebruiken voor de games
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ze zijn daar vanalles van plan, en ze houden de lippen goed stijf op elkaar ,maarja, ooit was nintendo wel de marktleider! En ze hebben enorme game ontwikkelaars, dus onderschatten moeten we ze zeker niet(niet dat iemand dat deed ofzo, ma toch:))
     
  5. De Grote J

    De Grote J Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft, alles behalve touchscreen. :mad:
     
  6. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    :confused:

    Zo'n ramp zijn die schermen ook weer niet. Hangt er vanaf wat voor spellen je erop speelt. Een FPS zou enorm kut zijn maar er zijn vast andere spellen die leuker zijn om op een touchscreen te spelen ipv met een controller.

    Er staat ook nergens dat elk spel enkel gespeeld kan worden op een touchscreen ... :{
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Kan best cool zijn bij sommige dingen, bijvoorbeeld bij het lockpicken in splinter cell. Met een touch screen wordt het al bijna realistisch lockpicken
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik heb ook wel niks tegen toughscreen, alleen hoeft het niet percé voor mij,maar het is wel cool. Maar zoals we nintendo kennen zullen ze wel met iets heel speciaals komen, of daarentegen lukt om iedereen te bekoren,mm, daar heb ik mijn grote twijfels bij,maja we zullen bij E3 zien he(het beginstadium)...
     
  9. De Grote J

    De Grote J Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar typisch Nintendo, elk spel gaat dan gebruik maken van een touchscreen.
     
  10. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je voor touchscreen niet een speciale tv (of monitor) hebben? :confused:
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    touchscreen op de controller natuurlijk |:-
     
  12. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan gaan de controllers 100 euro per stuk worden, en dat willen we natuurlijk niet.
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Als dat die Controllers zijn he, Hoe wil je ze dan gebruiken :{
    Het lijken meer op Pc speakers :D

    Maarjah, eerst zien wat Microsoft van XBOX2 heeft gemaakt :D
     
  14. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    info over de controller.. hmm ik zie alleen een plaatje wat me erg fake lijkt:{
     
  15. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat plaatje zal idd eerder een render van een concept zijn dan de echte controller. :) (Als dit al van nintendo zelf komt, ik weet niet hoe betrouwbaar je bron is.)

    Het leuke aan dit ding is dat het een 3d-controller is. (Hij lijkt verdomd veel op een paar van die dingen die wij op de uni hebben staan.) Die controllers die wij hebben staan kunnen de beweging van het pennetje in 3 dimensies registreren en omzetten naar beweging in de virtuele wereld op je scherm. Het coole is dat ze ook in 3 dimensies feedback kunnen geven. En dan bedoel ik dus niet trillen ofzo, maar het pennetje geeft écht weerstand als je in de virtuele wereld tegen een solide object duwt.
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja, ben benieuwt of dit wat word. en of mensen nog wel Mario tennis,mario golf mario op snorfiets etc willen kopen..
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Sorry hoor, maar lees ik hier iets wat alleen afkomstig kan zijn van een fanboy? Ik meen ergens gelezen te hebben in een post van je dat je een Nintendo fan bent, en dan moet je als je dat daadwerkelijk bent toch echt wel beter weten... Jij als Nintendo fan zou dan beter dan elk ander weten dat elke Mario game tot nu toe van hoge kwaliteit is, en of er nou een loodgieter op steroids of een aap in een groen ruimtepak rondhuppelt dat het geen moer uitmaakt. Door constant al die stereotype cliché reacties voel ik me gewoon verplicht om Nintendo te verdedigen, ookal ben ik geen fanboy.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, de nintendo games zijn één en al klasse, gewoon topniveau! Alleen spreken ze mij niet echt aan, maar ik weet wel dat het supergames zijn. maar erroX heeft wel een goed punt,maar als nintendo fan dan,mm dan komt het idd wel raar over,maja...
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    mm echt veel nintendo mensen zitten hier toch niet,maja this ook een xbox site natuurlijk(ben ook geen nintendo man,maar het interresseert me wel allemaal). In ieder geval hier nog wat info:

    Gyroscopische controls:
    Momenteel heeft Nintendo in een paar GBA games (Yoshi's Universal Gravitation, WarioWare Twisted!) gyroscopen geïmplementeerd, waarmee de gamewereld te beïnvloeden is door de handheld te draaien en te kantelen. Deze technologie zal ook in de unieke controllers van de Revolution geïmplementeerd worden. Niet elke game zal deze ondersteuning hoeven bieden, maar de technologie zal wel aanwezig zijn en in ieder geval één launchgame zal er volledig gebruik van gaan maken.

    Touchscreen:
    Als voortvloeisel uit de Nintendo DS, zullen de controllers van de Revolution ook van een touchscreen voorzien worden, of zal een zelf ontwikkelde PDA onderdeel uit gaan maken van de controller. De mogelijkheden hiermee zijn in principe onbeperkt, gezien de controlmogelijkheden hiermee sterk uitgebreid kunnen worden. Zeker in combinatie met de gyroscopen.

    Wireless:
    Net als de Xbox 360(dat weet ik nu wel niet zeker), zal ook de Revolution standaard met draadloze controllers geleverd worden. Het zal echter nog veel verder gaan dan enkel de controlinterface, en meer richting serieuze data transfers en communicatie gaan. Dit kan gebeuren tussen het touchscreen en de console, tussen spelers zelf, van Revolution naar DS, van Revolution naar een PC en natuurlijk ook tussen Revolution consoles onderling.
    Stereoscopisch beeld:
    De grootste vernieuwing zit hem echter in de manier waarop de games gevisualiseerd worden. Deze worden namelijk zodanig geprojecteerd, dat een werkelijk drie dimensionaal beeld ontstaat met ware diepte. Deze technologie zal vergelijkbaar zijn met 3D films zoals de IMAX features, waarbij de gebeurtenissen op het scherm echt uit het witte doek lijken te springen. Dit zorgt voor een veel interactievere beleving.

    Op een recent gehouden film conferentie genaamd ShoWest, onthulden kopstukken als George Lucas, Robert Rodriguez, Robert Zemekis, James Cameron en Peter Jackson al, dat ze serieus van plan zijn om rond het jaar 2007, alle grote bioscoopketens van goedkope digitaal stereoscopische 3D technologieën zoals IMAX te gaan voorzien. Rodriguez onthulde hier ook aan een contactpersoon van Broken Saints, dat ze zich er van bewust waren dat een bepaalde spellenmachine al eerder dan zij met zo'n technologie de mainstream markt zal gaan betreden.

    Het coolste van al dit vind ik persoonlijk het beeld van de revolution. Als het echt volledig 3D is en op een enorme coole manier getoond wordt, zou enorm cool zijn, of zijn het allemaal maar geruchten?, ben toch benieuwd.
     
  20. payne007

    payne007 Guest

    lijkt me niks gewoon een pr stunt :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina