mijn nitendo 64 pakt bijna geen spellen. dat is aardig kloote. weeten jullie toevallig wat ik kan doen daar aan? (niet naar de winkel!)
Ik neem aan dat je bedoeld dat je N64 de games niet opstart? Blaas anders eens voorzichtig de port schoon waar je de games insteekt of blaas de onderkant van de games eens schoon. Ik denk eigenlijk dat het aan je N64 ligt. Lijkt me niet dat alle games kapot zijn. Daar kan je weinig aan doen. Je zou contact op kunnen nemen met Nintendo om te vragen of er reparatie mogelijk is of dat er andere mogelijkheden zijn. Het lijkt erop dat je een nieuwe N64 moet kopen.
Ander heb ik een onpretige mededeloing voor je bel maa vast het dichst bizijnde crematie plaats of ze nog een plekje hebben voor je N64
ik zou hem op de grond legge nen hele grote hamer pakken en dan ermee gaan golven (met zijn opvolger lukt dat best zag ik op een filmpje op ionternet (de gamecube haha maar ik stel voor dat je op een ander console verdergaat maar je moett zelf weten veel succes!
nou, ik heb ook een n64, en soms heeft ie ook kuren, daarom blaas ik ff die cartridge ff schoon van alle stof, en de n64 heeft ok zown grijs klepje waar de spellen ingaan, dat moet je met je vingers openen en schoon blazen, of ff met de stofzuiger, op de laagste stand schoon maken, als ie het niet doen, verkoop hem ofzo voor 10 euro
Ik heb echt nog nooit zulke kuren gehad met mn N64. Ben je niet in de war met de nes? Die heeft namelijk wel kuren waarbij je altijd moet blazen het enige probleem bij mijn N64 en waarschijnlijk die vna vele anderen is de control stick.
zorgen dat de gluef waar je het in doet goed schoon is en kijken of alle pinnetjes er recht in zitten .weet bijna zeker dat het dat is want ik heb er zelf ook een ......
weet je wel zeker of er een memerie blokje in zit zit ook aan de bovenkant voor die gleuf waar je je spelletjes in moeten want als dat blokje er niet in zit doet ie het nie
De Emulator is niet toegestaan... dus als je Spellen zoals Perfect Dark Quake II of The Legend Of Zelda OOT hebt Legaal binnen... en ze alle 3 download voor de Emulator om het op je PC te spelen... blijft het iligaal