1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niveau daalt, Balleknieper aanvoerder???

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door being-xboxed, 26 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Admins, Modders en medeforum-leden.

    Het Niveau daalt. Daalt heel erg. Ik heb al best lang niet meer gepost omdat ik niet het brave gastje wil lijken maar nu kan het niet meer anders. Het is gewoon niet meer leuk om in de Green mile te zitten omdat forummers (vooral Balleknieper) het verzieken met loze treads of loze posts. Kijk bijv. eens naar de treads: Boem!!! [Spel] Ezeltje prik!!!! en Het grote snikkel topic! [alléén posten tussen 2:00 en 2:05]

    Het is niet normaal hoe laag niveau hier is. En het overgrote deel is aangemaakt door balleknieper. De gast die ik eerst nog een beetje respecteerde.
    Kunnen we niet een speciaal wisselforum maken waar balleknieper en aanhang loos kan posten? Zodat draadjes als Onderschrift blijven staan?

    Word ik nou volwassen of worden jullie gewoon kinderachtig? Denk het laatste want volwassen ben ik nog lang niet.
     
  2. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Balleknieper is met een kleine b. (F)

    Ik moet nu gaan werken. Ik reageer vanavond wel.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Totally agree.
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    "Onderschrift".... nee, dat is een draad van niveau :confused:

    Waarom balleknieper nou weer aanhalen? Ten eerste was het tr@ms die dat loze boemtopic opende, ten tweede is het enige wat bk in mijn ogen probeert te doen een beetje leven in de Green Mile te brouwen. Het is nu echt een samenraapsel van ongeïnspireerde spamspelletjes en andere onzinthreads als je het mij vraagt. Ik moet zeggen dat ik lang niet zo'n lol heb gehad sinds het fashion-topic van balleknieper (waarvoor dank :)). Ik vind het overdreven en helemaal nergens op slaan om balleknieper de schuld te geven van de algemeen aanwezige verloedering op het hele forum.
     
  5. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je dat maar weet!
     
  6. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    DW: Zei toch ook niet dat Balleknieper alles doet!!! Vind hem alleen een grote aanvoerder. Zeg nou zelf. En zelfs jij, de admin van de eeuw (in mijn ogen), gaat met zijn niveau mee. En Onderschrift draadje heeft wel humor van een hoog niveau, en daar word normaail gereageerd. Niet zoals dat ezeltje prik draadje waar 10 keer het zelfde langs komt. En jullie gasten allemaal denken:

    Haha laat ik van die staart eens een lul maken en daar na leuk inkleuren hahahaha. Ben vast origineel.

    @ Tco: TY :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zinvollere topics gezien die direct worden gesloten omdat ze "opsom" topics zijn...
     
  8. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    nu je zin? hij is gebanned hoor!
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Volkoren _O_. Eindelijk iemand met een beetje verstand van modden.
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    boo fucking hoo. Het niveau van het hele forum wordt met de minuut minder. Ezeltje prik is ook onzin, ben verbaasd dat dat kreng nog steeds open is terwijl het fashion topic wel wordt gesloten. Dat was volgens mij ook meer bedoeld als soort van parodie op de onzinnige raad en spam maar raak topics die om de haverklap worden geopend. Ik zie niet in waarom jij balleknieper naar voren haalt als zogenaamde 'aanvoerder', dat is echt complete onzin.
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe in * kan je dat zien?
    Dat snap ik ook niet, waarom hem als aanvoerder zien?


    Ik erger me er niet aan. Dat "lage" niveau is best grappig, al doe ik er niet aan mee. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ha-ha. Laat me alsjeblieft niet lachen.
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Helemaal in het begin toen ik pas op de Green Mile mocht waren er zat van dat soort topics. Er zat toen nog humor in de Mijl. Tegenwoordig is het meer een samenraapsel van spelletjes. En er zitten zeker ook leuke spelletjes bij, maar in de Green Mile moet volgens mij ook ruimte zijn voor af en toe een 'luchtig' topic. Het hoeft toch niet altijd en overal serieus te zijn?
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Hij post in alle kinderachtige topics en in alle mature topics. Maar, uitgezondere een paar luttele post, alles wat hij post is kinderachtig en heeft soms niks met het hele onderwerp te maken. Hij komt hier gewoon om herrie te schoppen. Laat hem dat ergenst anders doen en niet op XBW. Tuurlijk soms is het grappig en soms zit er een leuk topic tussen. Maar overgrote deel is gewoon irritant en kinderachtig.

    Kijk Tr@ms jij en andere doen het net zo goed maar hij doet het gewoon het vaakst en dat word door mij naar voren gehaald.
     
  15. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Sure, maar zoals je zegt af en toe. En dan wel met nog een beetje niveau.

    Point is: Vroeger was alles beter. Toen waren er echt niet zoveel "luchtige"treads als er nu zijn.

    Edit: kijk nu alleen al na de post van balleknieper in dit topic. Zinloos toch?
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ben het met de topic starter eens....waarom?! ja teveel werk krijg ik een muisarm van....
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is dus wat je krijgt als alle serieuze vormen van commentaar en kritiek genegeerd worden, en de gemiddelde leeftijd van de mods rond de 14 zweeft.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Tuurlijk mag er een luchtig topic zijn, en we hebben daar in mijn ogen ook een heel los beleid in. Alleen topics zoals: "Post hier zoveel mogelijk" kunnen natuurlijk niet, dit is en blijft een Xbox forum en niet voor kleine kindertjes die zich niet kunnen gedragen. Als je ziet hoe weinig topics de laatste tijd in de Green Mile zijn gesloten zijn dat er heel weinig.
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je hier kijkt (alle threads gestart door Balleknieper) zie je dat het reuze meevalt. Alleen het topic over Lars lijkt op het eerste gezicht erg kinderachtig, maar voordat je daar een mening over geeft moet je eerst even door het fashion topic bladeren om te zien waardoor die thread over Lars is geopend.

    edit

    Had je liever dat hij je uitkafferde? :+
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  20. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0

    kijk alleen al naar jouw dubbelpost, zinloos toch?

    in de mijl moet je niet altijd zo serieus kijken..
    btw. jouw sarcasmedetector is stuk :'-(
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina