nl*racers-360

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door bullitproof1, 24 jul 2006.

1. bullitproof1

bullitproof1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GOEIE DAG,
    HALLO IK MAAK DEZE THRaET omdat ik deze racing clan(NL*RACERS-360) bekend wil maken op de 360 we waren de beste en de grootste nederlandse racing clan op de xbox1 met forza motorsports wij zijn al actief op pgr3,nfsmw,en er zullen meer games bij komen er zit 1 wereld kampioen en deze clan en dat is headyman hij heeft het internationale toernooi gewonnen op forza motorsports ik zelf ben 8ste van de wereld geworden met forza motorsports deze clan is zeer actief op pgr3 en op nfsmw deze clan heeft ook een website:
    www.freewebs.com/nlracers360 daar staat alle info wil je joinen ga dan naar de site of stuur mij een e-mail:larsgaemers3@hotmail.com je kan mij ook een friend request sturen mijn gt=bullitproof1 er zijn wat stricte regels waar je je aan moet houden maar dat krijg je wel te horen als je joined.
    de eerst volgende die joined zal co leader worden van de clan want we hebben er nog 1 nodig.
    ik hoop wat van julie te horen see ya at live!!!

greetz,bullitproof1 clan leader NL*RACERS-360

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik daag jullie uit tegen Dutch Racing Crew te racen ;)

Voeg me maar toe op Xbox Live, kan je zien wie er sneller is. ;)

DRC Stefan

Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  3. bullitproof1

Leuk Bevonden:
    0
    is goed

ik spreek je strax op live het word wel 2 tegen 2 see ya then\o/

4. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond lukt niet meer, ik ga zo naar bed :9
    Maar ik spreek je vast nog wel eens, wij hebben altijd wel 2 of meer man online.

5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ben benieuwed wie er gaat winnen, POST HIER! :D

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tzal geen forza zijn die ze gaan doen tegen melkaar want stefan heeft z'n xbox (1) verkocht. Dus dan word het een potje PGR3 met Fredkroket...Lijkt me een overwinning voor DRC, maar we zullen zien.

Hun members namen ken ik trouwens allemaal niet, zijn zeker niet zo bekend in PGR :). Zullen wel meer Forza spelen

Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  7. bullitproof1

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel totaal geen forza meer ik heb ook mijn xbox verkocht maar we zullen zien we ook nog maar net begonnen met deze clan en hebben meer members nodig.

8. JeePee

JeePee Guest

Welke spelers heb je allemaal dan?
    We willen wel een keer tegen jullie racen met PGR3 ;)

9. bullitproof1

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben net weer twee nieuwe members 1 daarvan is geurt nl en de andere is piercingvinny dat is nog een beginner dus die zal niet meerijden maar wanneer willen julie racen dan want ik zit al een tijdje te wachten.=(

10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Geurt NL ken ik wel, daar heb ik wel eens tegen geraced... De uitslag zal ik niet vertellen :9

Maar idd hopen dat we ff een keer kunnen racen en babbelen met elkaar, is altijd lachen. :)
    Ik ben in principe elke avond wel online tot 22:00 ofzo, dus zal wel lukken.

11. JeePee

JeePee Guest

Anders plannen we ff een datum... Dat geeft wat meer zekerheid :)

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, maar k denk toch dat DRC gaat winnen. Met de kwaliteiten die deze clan heeft kunnen ze ALLES aan_O_

13. JeePee

JeePee Guest

Ik weet wel zeker dat DRC gaat winnen :cool:

Ik denk dat het een beetje voorbarig is om hunzelf de beste Nederlandse raceclan te noemen, aangezien ze nog nooit tegen DRC of hMg geraced hebben, en hun gamertags nou niet bepaald bekend voorkomen. Maargoed, we zullen zien :cool: Ik heb er het volste vertrouwen in :)

Deel Deze Pagina