zijn er eigenlijk wel nederlanders die dit spel spelen online want ik speel het nu bijna een week maar ben nog geen nederlander tegen gekomen. Misschien kan je je GT achterlaten en kunnen we een keer met zijn 16en een championship met qualification online rijden?
Ik heb het spel ben druk bezig met het spelen, maar heb nog niet online geraced. Ga ik van de week doen als ik het een beetje onder de knie heb . Mijn Gamertag: RRroger
Ik ben ook pas een weekje aan het oefenen en heb het nog niet online geprobeerd, maar was van plan in het weekend online te gaan. Gamertag: XigniteX
Ik was een moto gp 2 diehard, maar 3 heb ik aan me voorbij laten gaan. Op de 360 kom je me weer tegen met mgp
motogp3 lijkt heel erg op 2. wat andere banen en de coureurs zijn geupdate. De extreme mode is grappig maar niet meer dan dat, het gaat vervelen na een aantal keer.
Ik kon em idd ook nergens vinden, dus heb em dinsdag bij GCshop besteld... zit nu al een weekje te wachten om MotoGP3 op live te spelen Als het online net zo speelt als 2 dan ga ik eindelijk weer op Live spelen Greetz tHe RuleR NL