1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    But the creator, Sean Murray has already spoken extensively about how he intends to update the game moving forward, putting it into the same bracket as games such as Minecraft and Don't Starve.

    Talking to Daily Star Online, Murray told us he was "perhaps naive" for suggesting he wants No Man's Sky to have nothing but free updates.

    As part of this promise it would see "new content and new features" added continuously to the game, in the hope of building a community of players who would plough 300/400+ hours into the space-adventure for years ahead.

    Already, Murray has teased fans by suggesting that the games next update would add " the ability to build bases and own giant space freighters".

    But when pushed on whether the game will always remain free, Murray couldn't categorically rule out paid for DLC further down the line, explaining that it could happen if "Maybe in the future there’s some reason why we just couldn’t possibly afford to do a certain feature without charging for it".

     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Laten we het er maar op houden dat deze man in zijn enthousiasme soms dingen roept, die hij niet helemaal waar kan maken. Misschien is een cursus mediatraining wel op zijn plaats ;)
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  3. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Als het goede betaalbare dlc's zijn heb ik daar nooit problemen mee.

    Ik zou wel graag een map willen hebben van de planeten die ik bezocht heb zodat ik terug kan gaan naar bepaalde stations.

    Dacht ik gisteravond goedkoop af te zijn want ik zag een 33 slot schip voor ff 5 miljoen op het ruimte station,ah dacht ik komt zo wel ik doe nog ff een plutonium run koop ik um daarna
    Is hetzelfde schip ineens 12 miljoen

    verstuurd via Tapatalk
     
    ColdzeroNL en Mallakai vinden dit leuk.
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Blijft toch mooi.
    Zit op de maan van de planeet erboven. Deze maan is bezaaid met leven. Een temp van 23,3 graden overdag en -15 in de nacht. Vol met parels en Emerial en goud. Top maantje.

    Maar nu heb ik een nieuwe warp reactor. De Tau versie en nu kan ik naar andere stelsels reizen, zoals de blauwe. Dat ga straks maar eens doen. Happy system jumping allemaal..

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    AnubisNefer en Alexknl vinden dit leuk.
  5. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    En mocht je nog eens een planeet opkomen waar je op strand en bijna niet vanaf komt door een domme fout van jezelf. Dan was het waarschijnlijk dezelfde planeet waar ik op van zat. Noem hem dan maar cliffsschijtplaneet doet wonderen ^^
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Was vandaag gestrand op een hostile planeet. De tering, geen plutonium meer en bijna niet te vinden. Toxic storm waar je na vijf min al dood ging. Dus constant stukje lopen, op zoek naar plutonium, en dan gauw een flink gat in een berg blazen om er te schuilen. En de nachten was gewoon uitzitten. Die waren zo extreem dat je bijna direct dood ging. Echt de zwaarste planeet ever. Na heel lang zoeken en niks vinden schoot ik een gat in de grond en precies op een grot waar een heel klein beetje plutonium was. Genoeg voor 1 take off.
    Meteen de ruimte in en weg naar een ander system gesprongen.. What a day, what a day.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ging stuk hahah



    Heb de game verkocht. Het begon op een gegeven echt fucking saai te worden en alles wordt op een gegeven moment te repetitief. Van het minen, planeten, dieren en zelfs de aliens haha. Het spel heeft imo ook niet iets mysterieus waar ik naartoe wil werken. Allemaal te plain, helaas
     
    Smok3y, Servantes, Mallakai en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jawel het centrum dude! Nu mis je al het moois wat het centrum te bieden heeft :+
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nou nou :+ Heb op YouTube de ending opgezocht (centre)...wat een grap haha
     
    Smok3y en Mallakai vinden dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik wil heel graag nog tientallen soorten planeten ontdekken, maar de framerate op de PC is echt tergend slecht. Het enige wat soepel loopt zijn de ruimtestations, al hebben die ook nog wel eens haperingen. Dit motiveert echt niet en een PS4 met mogelijk betere framerate voor de console versie word veel te duur. Bewust gekozen voor PC ivm Xbox One S controller support.
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Framerate op de PS4 is heel prima.
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Niet elke game kan voor iedereen zijn. Wat mij altijd mateloos stoort is dat men meteen de boel zo gaat afkraken en afzeiken. Nergens voor nodig. Natuurlijk heeft ook NMS zijn fouten en mindere dingen maar welke game heeft dat niet.
    Ik lees op het ook zo veel negativiteit rond deze game. Terwijl het voor mij echt een leuke game is. Ik vermaak mij prima met deze game. Heerlijk om een beetje bezig te zijn met minen en zoeken en vliegen en lopen etc.
     
    MAD 1976 en Xandorra vinden dit leuk.
  13. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    Helemaal met je eens. Het is vaak heel zwart wit.

    Als de game niet je smaak is prima maar waarom moet het spel dan met de grond gelijk worden gemaakt? Bioshock, Deus Ex, Dragon Age, GTA V en the Elder Scrolls heb ik geprobeerd leuk te vinden maar dat is helaas niet gelukt. Deze games spreken me om verschillende redenen simpelweg niet aan. Toch scoren ze negens en tienen.

    Ik geniet meer van games als Tokyo Mirage, Persona, Destiny, Street Fighter V, Final Fantasy, Fire Emblem, kleinere titels als Brothers a Tale of Two Sons, Braid, the Witness, Journey en Transistor en nu natuurlijk No Man's Sky.

    Smaken verschillen maar daar is vaak weinig respect voor. Mensen willen smaak graag uniformeren en anderen overtuigen van hun gelijk.
     
    Cliff, Olijke Poffer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Iedere game krijgt wel kritiek, sommige zijn terecht en sommige niet.
    No Man's Sky is ook een titel you love it or you hate it, zelf vind ik de game echt awesome maar ik weet ook wel dat de game echt nog vele verbeteringen nodig heeft.

    Ik geniet nog altijd van een nieuwe sterrenstelsel, nieuwe planeet en nieuwe creatures.
    Echter mogen de uitbreidingen niet te lang op zich laten wachten en wat je kunt doen op een planeet is op dit moment summier, base bouwen klinkt goed, maar hoe zal dit worden?
    Er dienen voor mijn gevoel meer opties te zijn op een planeet.
     
    Olijke Poffer, AnubisNefer en Servantes vinden dit leuk.
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    De kritiek wijst volgens mij op dit moment juist op dingen die 'beloofd' en getoond werden en nu bijna volledig verdwenen zijn, waardoor het een veel mindere versie lijkt van wat de mensen verwachtten.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  16. DennisM

    DennisM Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    40
    Verwachtingen rondom dit soort games zijn altijd onrealistisch. Persoonlijk heb ik liever originele, innovatieve games die voor de massa de hype niet waarmaken dan de triple a massa games. Fifa 17, Call of Duty 65, Battlefield 28 enz. enz. sla ik graag over.
     
    MAD 1976, Xandorra en AnubisNefer vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Geen idee. Wat hadden ze beloofd dan wat niet waargemaakt wordt nu!? Want zoals ik de game nu beleef is het eerlijk gezegd precies zoals het me in al die previews en trailers is voorgehouden. Een vrijwel oneindig universum waarin je vrijwel alleen bent (geen MP) en je je eigen gang kunt gaan.

    Of dat leuk is en blijft, dat is persoonlijk. Ik was in ieder geval onder de indruk, maar ik heb de game nu wel even op 'pauze' gezet totdat ze wat zaken hebben bijgewerkt met patches en updates. Kan de game nog flink verbeterd worden? Ja, tuurlijk, zowel met kleine dingetjes alswel met grotere toevoegingen. Maar de game zoals die nu is, is eigenlijk gewoon wat ze ons destijds beloofd hebben dat het zou zijn.

    Is dat 50-60 euro waard? Ook dat is persoonlijk. Hoewel ik het een bijzondere ervaring/game vind, moet ik ook toegeven dat ik waarschijnlijk meer plezier zal beleven aan bijvoorbeeld Far Cry 4 die ik een week eerder voor 20 euro kocht, of als ik nu Bloodborne GOTY voor 30 euro zou kopen.

    Ik zou de game dus ook niet durven aanraden aan mensen voor deze prijs, omdat het nu eenmaal heel wisselend is per persoon of ze dit leuk gaan vinden, en daarnaast ook nog de kans dat je eerste paar planeten/plekken die je bezoekt KUT zijn, en dan moet je dus flink doorzetten als je het een eerlijke kans wilt geven. Ik kan me dus zeer goed voorstellen dat er gemengde reacties zijn, maar dat gaven we lang voor de launch ook al aan: deze game is niet voor iedereen.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    In het kort dus: Niet zeiken, maar doorgamen. :+
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Daarom hoop ik dat ze eerst de PC versie gaan patchen. Het is op moment meer een traag moeras. Check maar eens wat filmpjes van de PC versie, dan ben je blij dat je een PS4 hebt.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina