1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Zit pas in mn 2de stelsel. Maar had nu al de hoop dat er meer variatie kwam en het steeds meer bizar zou worden richting het midden. Zo te lezen is dat dus niet zo en blijft het constant hetzelfde. Leg de game denk ik na 4 x opstarten en redelijk lange speelsessies al weg in de hoop op leuke updates.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zonde, ik zou toch maar even verder kijken. Je zit pas in je tweede stelsel. Ik ben meer dan twintig keer gejumpt naar andere stelsel ( per jump minimaal zeker een stelsel of 7 verder) en door twee zwarte gaten en ik kan je wel verklappen dat de diversiteit aan flora en fauna steeds mooier wordt. Ik zie andere ships, gekkere landschappen. Mooie sterren. Zeldzame mineralen Etc etc.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    How to make 100.000.000 lol . Indd hewoon met die sac venom. Ik had daarmee in no time 30 mil.

     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Atlas pas V1 binnen en gelijk een extra slot ook voor mijn exo suit. Altijd blij mee. Zo meteen huidige stelsel verkennen op Atlas V1 tonnetjes en dan verder. Begint nu echt een stuk leuker te worden. Heb ook al wat meer kapitaal. Stond op 56K toen ik gisteren begon, maar heb na een paar uurtjes ruim 200K en met die Atlas pas word het nog wat makkelijker en sneller. Yummie deze game! :9

    Heb G Force Experience wel even de game laten optimaliseren op mijn PC, maar hij geeft nu aan dat ik niet het juiste systeem heb voor optimale prestaties. Ik wist dat deze dag zou komen. :+ Desondanks loopt die door de optimalisatie knop van GFE wel een stuk beter dan voorheen, maar het zou dus ook een stuk optimaler kunnen als ik nieuwe onderdelen voor mijn PC haal. :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    So true. En damn na het zien van het midden.. Vind het jammer maar ik ben er echt klaar mee. Heb er 10 uur in zitten en al een week niet meer gespeeld. Het overwhelming en wow gevoel was alleen in het begin. De laatste uren werd het echt repetitief. Zit nog altijd met die €60 in de maag. Dit is echt een harde les dat ik niet meer een game moet pre-orderen op basis van hype en 'ja het ziet er opzich wel goed uit'. Vooral niet voor een full price game.
    Zal hem af en toe eens opstarten om te kijken of er nog wat veranderd is, maar damn wat is dit zonde. Zoveel belooft en er is maar 10% van waar. Bovenstaande review zegt het goed. One Mans Lie =(
     
    Yellow 13 en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Wou Joe's review ook hier neerzetten. Wat een gigantische tegenvaller is dit!

    En precies wat Gakkie zegt. De exploration is niet leuk als je 1000x hetzelfde gebouw tegen komt en "oh weer een Stone waar ik een nieuwe woordje leer"
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Helaas ervaar ik dit ook wel een beetje, al zal ik nog wel even blijven doorspelen. Misschien ga ik hier en daar nog wel even terug naar een bepaalde planeet, maar op moment raas ik voorwaarts richting het centrum en geen idee wat ik daarna doe. Jammer van de hype, meestal ga ik er niet zo in mee als bij deze game, maar het is inderdaad een harde les.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Het doet inderdaad wel pijn als je ziet wat er geopperd is en wat dan het uiteindelijk product is, hopelijk kunnen ze een boel zaken nog patchen in de toekomst maar het was beter geweest als er minder hoog van de toren was geblazen of de game nog langer uitgesteld was totdat het wel werkte zoals "beloofd".
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Leek me op voorhand wel een interessante game maar als je ziet hoeveel mensen teleurgesteld zijn nu... Heel Reddit staat er vol mee. Zonde. Op deze manier graaf je als developer echt je eigen graf...
     
    Servantes vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gisteren Joe's review gezien en dat toonde precies waar ik bang voor was :) blij dat ik aan mijn back log dacht en de game niet haalde
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Wisselforum kan ook wel gesloten worden.
    Denk niet dat er veel reacties meer gaan komen.
     
    Maddmonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is absoluut geen slechte game maar het mist gewoon het een en ander, het is wel een unieke game.
    Ben blij dat ik het heb mogen ervaren en misschien waren de verwachtingen bij sommige mensen te groot.
    Al kan ik me wel absoluut de kritiek voorstellen die het nu krijgt

    Hopelijk zal Sean en zijn team spoedig met een update komen waardoor je meer met het spel kunt doen.

    Had de Platinum met 3 dagen binnen en het centrum inmiddels bereikt ( ik hou voor me wat ik daarvan vond)
    Nogmaals is de game voor mij een van de mooiste ervaringen in met de huidige generatie consoles wat toch behoorlijk wat teleurstellende titels heeft.(en met name de grote titels)





    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    @Flavourlicious : Hier ben ik het wel mee eens. Niet echt een status van Halo - Combat Evolved deze game, om het maar voorzichtig te zeggen.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben geen mod meer ;) @Hybrid kan het volgens mij wel doen.
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Op voorhand was het wel een leuk idee, maar helaas te weinig gedeeld, komt ook wel bij dat het hier beetje dood aan het bloeden is.
    Denk dat het in de toekomst niet meer nodig is om dit soort wisselforums te maken.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat laat ik over aan @Flavourlicious. Was zijn idee. :)
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Waarom een wisselforum eigenlijk?? Zijn maar 8 leden ofzo die de game hebben :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik vind het een leuke game en vermaak mij prima. :D
     
    Alexknl en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Het is ook een leuke game, maar als ik terugkijk waarom ik hem gekocht heb en wat mijn ervaring tot nu toe is valt het me wel iets tegen. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik nog niet super ver ben gewarpt en dat ik waarschijnlijk nog wel bijzondere dingen ga tegenkomen maar de kritiek op het farmen en micromanagement is wel terecht evenals de dode werelden die onlogisch dicht bevolkt zijn met nietszeggende vraagtekens.
     

Deel Deze Pagina