1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice man: Deze game speelt soepeler dan ooit te voren, maar nog niet soepel genoeg. Vooral het laadscherm door het melkwegstelsel heen stottert nog altijd, maar bepaalde in game opties om de ervaringen te verbeteren kun je wel zelf doen.

    In game vind ik hem grafisch beter, vooral scherper, wat echt goed te zien is. Er komt bij dat de kleuren ook mooier zijn gemaakt, maar ik had de flinke pech op een snoeihete planeet met 68 graden te moeten starten. Zeer raadzaam om gelijk de bonus content in te lossen, want het pak is beter, de tool sowieso.

    Schip repareren is een stuk toffer gedaan, er komt meer survival bij kijken dan je denkt en het is ook leuker gedaan. Ik moest alleen bijna een kilometer lopen voor ik een broodnodig onderdeel kon vinden in een verlaten kamp. Ik heb meer ruimteschepen zien overvliegen op mijn planeet, maar nog niets te bekennen van andere spelers, opties voor basis delen heb ik wel uit gezet.

    Binnenkort voor het eerst vliegen en dan kijken wat het uit- en in ingaan van de dampkring doet met de game. Overigens een tip om voor prestaties te kiezen in het opties menu, je levert weinig tot niets in op grafische pracht en praal en kan enorm schelen. Rennen in deze game is bijvoorbeeld ook echt rennen, van korte duur, maar broodnodig en op de Xbox doe je dat met R3.

    Ik begin een beetje het idee te krijgen dat die 9.4 die na 33 user review online staat op MC terecht is. Let wel op dat ik nog niet alles heb gedaan, maar de eerste ervaring is veelbelovend. :thumbs:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoe is het met pop-up? Speelde het zaterdag en toen was het nog behoorlijk aanwezig. Is het na de update gereduceerd?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, flink, maar nog wel een beetje aanwezig. Net een flinke sprong gemaakt de ruimte in. Damn, wat een verschrikkelijk groot verschil met de Vanilla game. Ik speel dan wel op Xbox One X, maar het is een flinke verademing hoor. _O_
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  5. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Hoe is ie op de xbox one s??
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Op de ps4 is hij al mooier. Veel meer diverse planeten en fauna.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Viel mij inderdaad ook al op en nog beter is dat je het van grote afstand kan zien ook.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Net als in reallife denk?
     
    Yellow 13 en Burt Macklin vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Lul.
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599


    Klinkt toch wel positief
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2018
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat is de game ook :thumbs:
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tot dusverre ben ik ook tevreden. Het is nog steeds wel worstelen om in een normaal spel weg te komen, maar dat gaat wel lukken denk ik. Het enige wat mij vreselijk irriteert is dat de achievements geen van allen op een 5 of een 0 eindigen. :+8)
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vanavond maar eens checken dan, eindelijk tijd!
    Raden jullie aan om opnieuw te beginnen of verder met mijn oude save?
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yellow 13 en Zifnap vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Beaten again by Servantes.

    Ik zou nog bijna deze game kopen ook, maar de game is me iets te… kleurrijk. Verder ben ik ook meer van de space combat/trading, niet zozeer het bouwen/grinden op de planeten.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Elite Dangerous dus. ;)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Er zit ook trading en spacecombat in geloof ik met die nieuwe update.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Maar in welke mate en is het ook interessant?
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Je komt later vijandige schepen tegen, zeker nadat je kan warpen. Die kun je neerknallen voor buit en daarnaast is het handelen wel veel op grinden gericht. De prijzen om in te kopen zijn soms absurd hoog en veel krijg je in het begin niet voor je waar. Je zult best wel wat moeten grinden, maar wat verwacht je anders van zo'n immense game?

    Scan altijd planeten en manen voor de grondstoffen, knal gordels van gesteente kapot, levert snel een flinke hoeveelheid van goud of koolstof op, wat helaas niet veel waard is. Het zijn vooral de zeldzame grondstoffen die veel opleveren en die vind je later pas, waarschijnlijk als je al een V1 Atlas pas of hoger hebt en dat duurt even.

    Iedere planeet is weer anders, hetzelfde geld voor iedere gamer en zijn startplaneet. 68 graden radioactiviteit wil je niet hebben als je ruimteschip honderden meters ver weg ligt Geloof me maar kerel, game is nu, met name op de X, helemaal het aanschaffen waard.
     

Deel Deze Pagina