1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zonet wou de ps4 (pro) opstijgen met NMS denk ik.

    Ik ben gewend dat de pro soms erg hard kan blazen maar zojuist met NMS heb ik nog nooit gehoord. Turbinegeluid klonk steeds hoger en hoger... wtf.
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, standaard met mijn Pro. Bij NMS was het bij mij ook extreem, werd er gewoon bang van ;) De One X hoor ik zelfs niet met deze extreme temperaturen. Een stuk relaxter gamen...
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    En je weet hoe het is met dit warme weer hé Nol, nog meer warme lucht 8)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eén ding dat NMS nu beter doet dan praktisch elke andere open wereld game is het kunnen verwijderen van missies uit je logboek, met uitzondering van hoofdmissies uiteraard. Die optie moeten ze in elke open wereld game stoppen. Ideaal tegen stress en frustraties. Het zit ook al sinds mensenheugenis in World of Warcraft. Jammer dat het niet in Kingdoms of Amalur zat met die bugs. Echt de beste optie als je nog met iets anders bezig bent. :thumbs:_O_
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Laatst bewerkt: 30 jul 2018
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Met vier man gekocht van de week, tot 05:00 zitten spelen vanochtend met z'n alle. Man, wat verslavend! Core game nooit gespeeld, dus het verschil zie ik zelf niet zo snel. Maar wat ik heb gedaan tot nu toe is echt heel tof. Dat vliegen van en naar planeten en gebruiken van hyperspeed is zo fuckin vet, maaaan.
     
    Reckuuza, X-Junk en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Core game zou ik ook zeker een keer doen pik. Is echt overleven daar, zeker als je pech hebt op een giftige planeet te moeten starten. En je moet heel veel doen voor je een hyperdrive krijgt of vind. Bovendien meer missies voor jezelf en je kan missies uit je logboek verwijderen. Kortweg is de SP gewoon zoveel beter geworden. Zelfs de ruimtestations zijn aangenamer geworden en meer van dat.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Je start in NEXT altijd op een redelijk hostile planeet. Dus pech kun je het nu niet meer noemen. :p
     
  9. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Heb je ps+ nodig om deze game te spelen?
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Multiplayer wel
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Shit man, ben nog niet één keer met lichtsnelheid geweest. Ik weet echt niet hoe ik in Normal mode dat zou kunnen doen. Warpcel nergens te vinden in het stelsel en heb elke planeet en maan al bezocht. Iemand tips???
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Die moet je craften lol :+.

    http://m.ign.com/wikis/no-mans-sky/How_To_Craft_Warp_Cells
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Bedankt, maar door de veranderingen in de game had ik even het idee dat het nu anders ging. Ik wist het nog wel van de Vanilla game, maar had gehoopt dat ze het nu een beetje anders hadden gedaan.

    Ik heb overigens ruim 700K nu, maar mijn basis staat niet op mijn startplaneet. Ik moet daar maar even heenvliegen denk ik, maar het is zo giftig en daar heb ik niet zoveel trek in. De planeet waar mijn basis wel staat is alleen in de nacht een probleem. Ik haat keuze maken. :+
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Je kan nu op elke planeet en plek een basis bouwen he?!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat was ik even vergeten, bedankt. Ik heb denk ik aan één basis wel genoeg.

    Ik zit nu alleen met een bug geloof ik. Moet de archieven van de basis computer nog scannen en dat kan gewoon niet in mijn game. Ik had al gelezen dat dit een redelijk bekend probleem is, maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Het moet echter wel opgelost worden, kan zo niet verder met de MQ.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....dus in plaats van dat te proberen, ga je veel zoeken en het uiteindelijk hier vragen....?

    Oef.:x
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, inderdaad dom, maar het gaat nu wel lukken. Zo meteen even kijken hoe ik mijn hyperdrive te pakken kan krijgen. Heilige tip is, uit die guide van @NuclearGoat dat je de eieren kapot moet maken voor een core. 10 ervan leveren al bijna een miljoen op. Gisteren een gecrashed vrachtschip geloot, wat me onder andere zuur opleverde. Daar heb ik 260K voor gekregen. Nu in totaal 770K ongeveer. Gelukkig kan je nu sneller rijk worden dan in de Vanilla game.

    Iemand hier nog een antwoord op???
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    NMS - Nooit Meer Spelen.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    NMS - Neem Me Soppend
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand??? Ik kon geen goed antwoord vinden. Het is wel belangrijk, kan zo niet verder met de MQ.
     

Deel Deze Pagina