1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ligt eraan hoever ze daarmee gaan en of het werkt. Technisch gezien is deze game nog niet geoptimaliseerd. Met name op de PC merk je dat. Zelfs het laadscherm is nog stotterend op de Xbox One X. Het is wel al vele malen beter dan in 2016. Alleen hun communicatie is slecht, maar ik snap het hoor na alle gruwelijke bedreigingen. Alle medewerkers zijn wel een keer met de dood bedreigd. Gelukkig is het nu wel anders, maar ik snap de slechte communicatie heel goed. Benieuwd naar de rest van de game content.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Alle berichten zijn uitermate positief over de PSVR versie. Ook gewoon mensen die tijd gespeeld hebben. Tuurlijk is er een grafische downgrade, maar dat kan niet anders.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Slechte communicatie (bedrieglijke verkooppraatjes, onbevredigende of nauwelijks reactie op de klachten die dat na release opleverde) ging vooraf aan de doodsbedreigingen. En daarna is dat een beetje de pity kaart geworden om het over de oplichterige manier van business doen niet meer te hebben. Dat ze vervolgens hard hebben gewerkt om er wat beters van te maken, heeft wel wat goedgemaakt, maar het was gewoon schandalige handelspraktijken. Ik kan dat niet verdedigen.

    Ben ook wel benieuwd naar VR, maar heb veel last van motion sickness, omdat ik er weinig uren in maak. En met het warmere weer heb ik daar deze dagen ook niet zo'n zin in.

    Maar over 2-3 weken, is dat zo? Ik dacht dat alleen bevestigd is dat het deze zomer wordt.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik trof je standaard gegeven Google smartphone artikel op één of andere mobiele website. Ik krijg veel van dat soort artikelen en er zit al bijna altijd wel eentje van deze game bij. Ditmaal dus een bron die door aanwijzingen ergens op Twitter verwachtte dat de update er binnen twee weken zou moeten zijn. Hou er rekening mee dat de totale hoeveelheid nieuwe content over de rest van 2019 uitgedeeld word, dat is vorig jaar al bekend gemaakt. Er komen na de a.s. update nog minstens twee andere updates die ook bij de Beyond content horen.

    Mijn hoop is dat ze meer doen aan de zeldzaamheid van de S Klasse schepen en meer variatie daarin, met name het interieur van de cockpits. En ik wil zwarte gaten en Atlas stations in de creatieve stand van de game, maar dat zal wel een fabeltje blijven.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    500 uur inmiddels al. Laat maar komen.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb een S klasse schip met 64 procent Hyperdrive. Ook al eens een S klasse schip met 48 vakken voorbij zien komen. Kost je wel wat uren. :+
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk het niet, want jij speelt op de PS4 volgens mij. Ikzelf speel op de One X en medespelers blijven maar op mij schieten omdat ik eigenlijk alleen maar ronddool op handelsplatformen om die ene unieke S klasse te pakken te krijgen. En als ik die heb vlieg ik door voor de upgrades. Er is een handige, toch ietwat omslachtige manier om in één ruimtestation aan 3 S klasse upgrades voor bijvoorbeeld de hyperdrive te komen.

    Je moet dan in en uit je schip, game afsluiten en opnieuw je save laden en dat in totaal 3 keer. Meer dan drie kun je er niet installeren, raakt die overbelast. Het mooiste eraan is dat ik nu 1387 lichtjaren per sprong kan maken. Nog 600 keer springen en ik ben bij het centrum. :+
     
    den3004 en inoway vinden dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Nol vindt dit leuk.
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Lijkt met de komende update wel een heel strak spel te gaan worden zeg. Even in de gaten gaan houden :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Behalve dat ik nog geen veranderingen zie in het design van de schepen. Ik heb voorlopig nog een beetje twijfel.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    There are mounts - rideable aliens! - denser and more varied biomes, new construction and crafting, tameable creatures, milkable creatures, cooking and recipes, a new galactic map, a new discovery menu, a new word-learning system, all-new NPC races, NPC encounters on planet surfaces, improved base building that introduces logic and electricity systems and can allow for bigger bases. It can even allow, as Hello Games' founder Grant Duncan mocked up before our visit to the studio, for a fully functioning game of Rocket League to be played out within No Man's Sky, complete with a working scoring system.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Holy shit die update. Handelsplatformen o.a. veranderd en flinke update van de cockpits. Plus bewegende en lopende npc's. #triggered. :D:eek:_O_
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat was dus twijfel voor een aantal dagen :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Cockpit. Het ging mij om de buitenkant. :+

    Edit: Zwarte gaten en Atlas stations in de creatieve stand. Nu speel ik nooit weer iets anders.

    Dank je wel Hello Games voor het luisteren. :+
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2019
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice man. @Zifnap Nu mag Ace Combat weer stof happen. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Nog niet uitgespeeld?
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nee en deze Beyond update zit vol bugs. :'-(
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415

Deel Deze Pagina