Platforms Xbox 360, PS3 ~ Uitgever Rising Star Games ~ Developer Grasshopper ~ Genre Free-roam actiespel ~ Release datum 2010 [gB]Informatie: [/gB] [gB]Screenshots/gB] [gb]Filmpjes: [/gb] [gt]29844[/gt] [gt]25436[/gt] [gt]23111[/gt] [gt]13332[/gt] [gt]18385[/gt] [gb]Wat zegt Modder?[/gb] Screenshots en filmpjes zijn van de Wii versie. Op de Wii was het best een goede game (die ik niet heb gespeeld), maar het had zo zijn foutjes. Hopelijk verbeteren ze dit aan deze versie, dan kan ie nog best leuk worden.
Je mag geen scans posten, he. Ik ben nog even bezig de startpost om te bouwen, ik had deze gewoon gejat van de Wii versie die ik 100 jaar geleden heb gemaakt.
Mja, weet ik, maar Gerjan zei laatst in een topic dat jullie er wat minder streng op zouden letten. Dus ik dacht, waarom niet. edit: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3462724&postcount=80
Jawel, beetje opletten in de klas . Zeer goed nieuws dit, misschien dat ik hem wel ga kopen. De Wii versie heb ik overgeslagen.
Wii versie moet een absolute topper zijn. Natuurlijk mist de besturing (tenzij hij pas eind volgend jaar zou uitkomen). I'm interested.
fak joe Japans is een vette taal. Ik versta tegenwoordig zat woordjes en dat dit spel er komt is helemaal super! Nu Mad World nog en ik kan de enige twee wii spellen die me interesseren spelen
Ben ik nou de enige die het er gewoon best wel kut uit vind zien? *no offence want ik ken no more heroes op de Wii en ook veel gespeeld maar voor een 360/ps3 verwacht ik wel wat beters*