Jaja nog twee weken wachten, en dan naar de winkel rennen en je bestelling op halen of hij wordt naar je toegestuurd. Maarja ik wil van iedereen is weten wat hij allemaal gaat kopen bij die xbox
Weet iemand nog een goede online retailer waar je de xbox kan pre-orderendenden behalve dimensionplus want die doet een beetje irritant?(Iemand anders vraagt dit dus niet mij gaan afzeiken)
over precies 2 weken fiest ik nu met mijn x-box naar huis. (als alles goed gaat) Voor de 4e keer. Koop: box halo xtra controller
hoop het toch niet. Maar ik ga met 2 vrienden dus de kans lijkt me klein. mijn beroven ze niet zomaar.
Zeker lekker overzichtelijk hoe jij je thread maakt]:- Ik heb nu PGR liggen sinds vandaag en ik kan hem niet eens ff spelen! Kobold, kom dat spel halen!
Zie mn eigen draadje over wat ik heb Lekker het meeste Xbox Halo PGR DOA 3 DvD kit Extra controller heb ik al
wat ik Koop Ik koop de xbox natuurlijk samen met Halo en een tweede controller die ik al heb . Nou nog maar de twee weken afwachten, ik kan echt niet meer wachten. greetz mister xbox
Deze thread is volgens mij al 2 keer geweest maar dan net iets anders. nou voor de 3e keer dan: 1. Xbox 2. Extra Controller 3. Dvd Kit 4. DOA3 5. PGR 6. Amped freestyle snowboarding
Jet set radio future halo dead or alive 3 extra controller 2 van die PS2/Xbox controller converters van psxshop.nl en de xbox zelf