[XOne] Nog 7 dagen(voor sommigen misschien zelfs korter)

Discussie in 'Games' gestart door masterape, 7 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterape

    masterape Guest

    Over 7 dagen komt xbox live officieel uit in Europa. Idereen met een snelle verbinding en een Credit Card kan dan van de veel besproken online service van Microsoft gaan genieten. Er zijn in ongeveer 15 landen verschillende basissen opgebouwd om deze service te ondersteunen waaronder 1 in NL en Belgie. Vanaf 14 Maart, kunnen we het nieuwe level van SC downloaden. En deze games gaan voor het eerst olnie: Moto GP, Unreal Championship, Mech Assault, Ghost Recon en nog paar anderen waarschijnlijk(Whacked:confused: ). Velen mensen hebben hier al bij xboxworld of GCshop of andere filialen gepreordert om 14 maart of misschien zelfs al 12 of 13 Maart online te mogen gaan. XBW heeft deze actie goed geregeld omdat er al niet zoveel kits beschikbaar waren in NL terwijl Nederalnd aardig meedraait in de gamesindustrie. De spannig loept hoog op deze dagen. Wat denken jullie ervan? Ik heb hoge verwachtingen nu ik heb gehoord: Dat er geen LAG zelfs al speel je tegen Amerikanen en Japanners:9 Dus zitten jullie ook al in spanning.
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat dat CC systeem suckt, dat wordt dan om het jaar een nieuw kitje kopen.
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan nog heb je een cc nodig, anders kun je Xbox Live! niet eens activeren, dat geschiedt namelijk aan de hand van je credit card-gegevens.

    Dus: geen credit card, geen Xbox Live.

    Het is hard, maar het is nou eenmaal niet anders.

    * is blij met zijn mastercard :9 *
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je zo'n kitje koopt heb je toch al meteen 1 jaar toegang tot XBL:confused:.
     
  5. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet je registreren....

    Daar heb je een cc voor nodig
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Damn, dan wordt helemaal geen XBL, alhoewel; Oh mama, waar bent u ...8).
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jep, maar bij het activeren van je Xbox Live (de eerste keer dat je hem gebruikt dus) moet je je creditcard gegevens ingeven. Op die manier controleert MS of je ouder bent dan 18, en of je kredietwaardig bent en dergelijke. Verder is het voor MS de perfecte manier om je persoonlijk te kunnen bannen als je je niet gedraagt.

    Sorry dude, je hebt echt een cc nodig, anders kom je niet op Live.
     
  8. Keybern

    Keybern Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    verdomme, ken niet zoveel mensen die een cc hebben... daar moet M$ toch een oplossing voor bedacht hebben?
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee..

    Maar ehh.. Kobold? Waar blijven die kits 8)?

    :D
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ze hebben 1 oplossing: wacht tot je achttien bent en/of schaf je een CC aan.
     
  11. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat ms over een paare maanden misschien met andere oplossing komt voor cc. Hoop dat dit waar is want ik heb geen cc. :'-(
     
  12. Keybern

    Keybern Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kost een CC tegenwoordig? gaat dat volgens een bepaalde rentevoet ofzo? sorry, ken er geen z*k van dus vraag ik het maar... ben binnen 4-5 maand 18 maar zo lang kan ik natuurlijk niet w88!
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zijn al een heleboel topics over. Gebruik de zoekfunctie en je zult vinden :)
     
  14. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    CC is klote voor diegene die het niet hebben. En idd minder als 7 dagen nog en ik zit hier pratend alleen in me kamer. Lijkt me wel raar.......
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jah idd, dat lijkt me echt weird, ook het feit dat je tegen wildvreemden praat uit de hele wereld. Maar wel een hele aparte ervaring, zo lijkt me. En ach, alles went :cool:

    Maar ik denk dat m'n moeder wel een paar keer raar zal opkijken als ze weer eens hard gevloek in het Engels uit m'n kamer hoort komen :D
     
  16. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik heb nu een broertje en zusje van 3 en 5 (ik ben 18 :confused: ) en die gaan om 8 uur pitten dus kan ik niet hard meer schelden. Maar daar komt in jullie verandering in in ons nieuwe huis met zolder. Dan ga ik ff flink schreeuwen WHAHAHA........
     
  17. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mun moeder kunnen overhalen om een CC voor mij aan te schaffen.

    Man, dat ging zó simpel. 8) :+
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach ja...de wereld is hard...survival of the richest :D
    ik weet nog niet welke game ik als eerst ga spelen...ik denk Ghost Recon of Moto GP...
    Unreal Championship heb ik ook maar die speel ik die avond wel......misschien check ik whacked wel ff als eerste, omdat ik em nog nooit gespeeld heb
     
  19. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan niet zo dat als je je registreerd, hij na een jaar automatisch geld van je CC af haalt aangezien je dan per maand moet betalen?!
     
  20. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat CC gezeur moet maar een x ophouden in dit topic, je moet gewoon een CC hebben om te kunnen kijken of je 18 jaar of ouder bent en om je eventueel, bij wangedrag, persoonlijk te kunnen bannen.

    Voor de rest zonder CC is het jammer maar helaas, of wachten tot MS met een Debetcard systeem komt, of gaan bedelen bij mensen met wel een CC.

    Om terug te komen op de Topic vraag;

    Ik heb redelijk hoge verwachtingen van XBL. Ik heb m'n xbox toendertijd aangeschaft omdat ten eerste me pc te traag werd voor de huidige games, ten tweede voor de xbl functie.

    Met smart wacht ik dan ook op games alla counterstrike/half live en sportgames. Daarnaast ben ik super benieuwd naar hoe mijn netwerk opzet het allemaal gaat 'handelen' strax op het moment v/d waarheid.

    Al met al zeker iets om thuis voor te blijven deze week (wat ik ook doe) oh, wat is het heerlijk om een pas geslaagde student te zijn die in september pas weer naar school gaat :p :p :)
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2003
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina