[XOne] Nog een Lanparty zaterdag 3 juli te Grootebroek

Discussie in 'Games' gestart door Lilith, 29 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilith

Lilith Freedom or Fire!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen :)
    we zoeken nog xboxers die mee willen doen aan een 24 uur durende console lanparty. De vorige keer was er een ps2 clan die echt uit alle hoeken van nederland kwam, en er waren echt veel te weinig xboxers... Er zullen toernooien voor Halo en Unreal Championship gehouden worden (en voor de ps2 SocomII), er is wel een klein bedrag (rond de 4 euro) aan verbonden ivm een prijs voor de winnaars:) inschrijven kun je doen via www.nietspammen.nl waar 1 dezer dagen een link op komt te staan, daar kun je aangeven of je mee doet aan de toernooien of niet, zo niet hoef je natuurlijk ook niet te betalen.
    de lanparty zal plaatsvinden in cultureel centrum R17, raadhuislaan 16 te Grootebroek, en zal duren van 'smiddags 4, tot 'smiddags 4

voor verdere inlichtingen mail: Stuur me een PM op Xboxworld.nl

Greetz,
    Lilith

/Mod LAN parties mogen alleen hier aangemeld worden als ze ook via xboxworld.nl georganiseeerd worden. Spamlinks zijn derhalve door mij verwijderd. PJ

Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2004
  2. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    heej,
    goed idee ik zal het ff over wegen dus misschien dat je mij daar ook ziet !!

3. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    licht alleen een beetje ver als je vanuit deventer moet komen :mad:

4. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    licht juist heel dichtbij als je uit venhuize komt:)...zal ff kijke ofk er zal zijn:)

_0/

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hmmz, jammer dat de mods hier een beetje kinderachtig over doen, maar cker wel een vette lanparty!!! Ik zou graag komen, het is me alleen veel te ver :'-(

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet netjes wat de mods nu doen. Ik vind het terecht als iemand echt zijn site probeert te promoten, deze jongens proberen gewoon een leuke lan party te organiseren en hebben daarvoor een site met informatie.

Dat is echt alles behalve spam.

7. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    in welke provinvie ligt het?

8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    :{ in welke provincie ligt t :{ :confused:
    Noord-Holland...West-Friesland....The place to be :D :+
    Iedereen heeft vast wel gehoord van de treinterroriste ;) , daar in de buurt :+

_0/

9. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    in de huis regels staat dat het niet mag :eek:
    als niemand er zich aan houd en de mods laten dat toe dan word het hier een een markt en dat wille nwe hopelijk ook niet }:] dus ik vind het terecht hoor dat ze dat gedaan hebben ;) zij moeten op het fora letten dat alles volgens de regels gaat dus........

hun doen hun werk goed hoor (vind ik _O_ _O_ +punt _O_ _O_ )

*edit*
    beetje gelijk heb je maar ja :cool:

Laatst bewerkt: 29 mei 2004
  10. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Hey , ik kom ook uit Haarlem & het is maar een uurtje rijden ! _0/

11. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als deze mod kinderachtig was geweest en de regels strikt had toegepast dan was de thread op slot gegaan en daarmee basta. Je kan dus beter schrijven "Fijn dat de thread nog even open is gebeleven. Dankjewel modje; ik geef je meteen wat punten!" [grmbl]

1 persoon vindt dit leuk.
  12. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3

_O_

13. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ten eerste lijkt me erg leuk om mee te doen. Maar waar ligt Diepenveen precies.

Ten tweede. Er staan nog een aantal threads op dit forum ook met links naar sites waar je je in kan schrijven, dus waarom mogen die links wel en deze niet.

Ten derde, ik dacht dat je niet om punten mocht vragen.

14. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3

doet hij dat dan?? }:]

nou ja :cool:
    waar licht het??:confused:
    en hoeveel moet je nou betalen? *)

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Als ik ze vind gooi ik ook die links weg. Ik modereer alleen dit stukje van het forum en kijk elders alleen naar threads die ik eventueel interessant vind, maar ik loop beslist niet het hele forum door.

In dit LAN/LIVE subforum vind je slechts één Lanparty die naar een externe site linkt en die mag dat omdat ie ten eerste een supergrote LAN heeft waarvan de organisatie veel meer eisen stelt dan wij kunnen bieden, ten tweede bereid was afspraken te maken omtrent de wijze waarop zijn site en de onze samen wat publiciteit genereren.

Dat is heel wat anders dan een member die zich op xboxworld.nl inschrijft, één post schrijft met een dosis spamlinks, en zich vervolgens niet meer laat blikken. Dan is xboxworld.nl enkel een reclamemedium voor een organisatie en ben ik niet te beroerd om die persoon op de reclametarieven te wijzen.

Maar goed, in deze thread wordt geen verder informatie geboden, want de member is kennelijk in rook opgegaan, dus hij gaat bij deze gewoon dicht.

Your wish is my command...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina