ik heb chello en het motterola modem zoals veel van jullie weten heeft deze maar een mac adres ik heb geprobeerd verbinding te maken zonder xbox live pakket dit lukte eerst niet maar na dat ik advanced had gekozen had kon ik mac adres invoeren Ik ben veder gegaan tot dat ik de code moest invoeren van xbox live pakket tot daar is het me gelukt met rechtstreekse verbinding met chello!! Ik wil nu live pakket kopen Maar moet je na dat je die code hebt ingevoerd nog een keer je internet verbinding testen(want ben bang dat het dan mis gaat) Want als het niet lukt ben'k weer 60 euries kwij _0/ _0/ t weet iemand of je na dat je die code in moet voeren nog een keer je verbinding word getest??? want ik ben bang
Als het goed is niet. De Xbox onthoud de netwerk instellingen op de HD. Om zeker te zijn kan je alles wat je gedaan hebt om zover in Live te komen overnieuw te doen. Als dit heel snel gaat zit het wel goed
bij mij duurde dat ongeveer 2 minuten tot dat het balkje vol is maar dat bewaar hij dus op harde schijf en hoef ik het dus niet overnieuw te doen dus zodra ik live pakket heb hoef ik alleen code in te voeren codes van creditcard en knallen maar???
Als je weet waar je moet zoekken ben je voor je LIVE pakket ook geen 60 pleuro kwijt. Met ee beetje geluk hoef je maar 30 euro neer te leggen. Ik weet niet uit mn hoofd waar dat is maar een van de XBW forum leden kan het je vast wel vertellen.