waarom doet microsoft hier niets aan er zijn al heel veel reclames van de andere consoleĀ“s geweest maar microsoft heeft er nog maar een gehad. er is trouwens op dit moment ook nog een NL reclame van pikmin
K weet het. Als ik mun vrienden niet had verteld wat een xbox was dan dachten ze dat de reclame ging over een polis ofzo.... Die filmpjes die je op Halo en Munch enzo hebt staan, die zouden ze moeten uitzenden. Dan kopen mensen massaal een xbox. Heb btw wel een paar keer reclame gezien van PGR op de duitser!
Europa is voor MS niet zo heel erg belangrijk en zo'n klein pislandje als Nederland al helemaal niet! Vergelijk de Nederlandse launch maar eens met de Amerikaanse of gewoon de britse! Is echt vaag
Ja, maar doordat het zo'n klein pislandje is, is zendtijd ook goedkoop. Dus, waarom geen reclame Microsoft?
Nederland mag dan klein zijn, het is geloof ik wel het op 1 na dichtstbevolkte land, en 16 miljoen mensen is toch niet niks. Dus ik snap niet waarom veel grote bedrijven ons landje altijd zo links laten liggen.
Ja en wat ik ook nog niet begrijp is dat M$ REEDS in Nederland is, dus zo moeilijk kan het toch niet zijn???