nog nooits meegemaakt:S

Discussie in 'Algemeen' gestart door stijnos, 16 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stijnos

    stijnos Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb al bijna een jaar een xbox360 (60gb)

    En heb nu voor het eerst een probleem, namelijk, heb nu een nieuw spel: ufc undisputed, en als ik die erin doe vraagt hij 2x voor een update, als ik dat doe (updaten) sluit de console af, en doet het spel het als nog niet, en als ik nee zeg tegen de update, sluit hij weer af en doet hij het nog niet.

    Toen deed ik mijn harde schijf eraf, en toen deed het spel het op de een of andere manier wel:confused:, het probleem zit dus is mijn harde schijf, maar hoe kan ik dit verhelpen?

    plz help_O_
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Vraag het in het UFC topic? of in het algemene vragen topic. dit topic zal namelijk snel gesloten worden.
     
  3. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    De update lijkt me een nodige update, en updaten kan niet zonder harde schijf volgens mij.
    Daarom doet hij het wel zonder harde schijf.

    Dus gewoon updaten. Waarom niet?

    EDIT: Ups, hij doet het dus ook niet met update...
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Allereerst welkom op het forum :) Het is vreemd dat de console afsluit na de update, dit gebeurd normaal gesproken alleen bij updates voor de console zelf, bijvoorbeeld bij de invoering van de NXE.

    Echter kan je dit het beste even vragen in dit topic. Zelf ken ik dit probleem namelijk ook niet. Ik zal je vraag even daarheen verplaatsen en dan zullen er daar vast wel leden zijn die hier misschien ervaring mee hebben en ook een oplossing hiervoor hebben gevonden.

    Hou eens op met dat (onduidelijke) wannabe gedrag, begint een beetje vervelend te worden.

    Aangezien dit topic op de verkeerde plaats staat en dubbel is doe ik deze dicht.

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina