Nog onvervolgde topracer "PGR2"

Discussie in 'Algemeen' gestart door woolyonline, 15 nov 2004.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat ik de enigste ben die wel zit te wachten op het vervolg van de supergave racer pgr2. Er is volgens mij nog niets over bekend, toch zou er een vervolg moeten komen, het is namelijk al bijna een jaar geleden, zouden de mensen van bizzare in het geheim aan pgr3 werken? Is er al nieuws over het vervolg? zo ja, geef link!

greetz wooly

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Brr, een jaar geleden is zo lang niet hoor :confused: Het heeft jaren geduurd voor het vervolg op halo, en het mag van mij ook nog jaren duren op het vervolg van PGR2 (wat al een vervolg is natuurlijk) Het is geen FIFA dus reken ook maar niet op jaarlijkse uitgaven van PGR2. Wat wel binnenkort komt is Forza MotorSport, die belooft ook iets goeds te worden:)

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    De mensen van bizzare zijn op dit moment bezig met Forza Motorsport dus ik denk niet dat ze tijd hebben voor PGR 3 op dit moment, misschien dat ze na Forza weer beginnen met PGR 3 voor de xbox 2 maar dat weet ik niet.

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens. Ik hoop dat we eerst nog MotoGP3 krijgen en dan mag die van mij komen. Zo blijven we continu goede spellen spelen.

Als er 2 goede race games zijn, speel ik toch altijd de betere van de 2..........dus heb ik er niks aan.

5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van mij mag pgr2 nog lang speelbaar blijven en komt er nog geen nieuwe pgr.
    Sinds kort is pas Pgr een classic geworden dus ik hoop dat er nog meer mensen online komen met prg. Ik heb ook niet zo lang geleden pas pgr gekocht, dus ik hoef nog geen nieuwe deel.

6. MoparHotrod

MoparHotrod 351 cui Cleveland

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vestig mijn hoop op Forza Motorsport...die er wel redelijk vet uitziet...nu hopen op goedegameplay....hopelijk net zo goed als PGR2!

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    is Bizzare ook ontwikkelaar van Forza???

gaaf zeg, dus zoort PGR 2 stijl, echt te gek

8. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet de ontwikkelaar, er werken een paar mensen van PGR 2 mee, dus kunnen zo op het pakje zetten made by PGR 2 PEOPLE, of zoiets.

9. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR 3 zou toch alleen maar komen op de xbox 2? K kan het verkeerd hebben hoor, maar k dacht dat ik zoiets had gehoord.

10. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien de Xbox Next naar alle waarschijnlijkheid in de herfst van 2005 in de winkelschappen zal liggen, is het best mogelijk dat de makers van PGR 2 in het geheim bezig zijn aan PGR 3 voor de Xbox Next. Misschien wordt het een launch game?

Ik zie Forza Motorsport echter als een soort van vervolg, maar tot die tijd vermaak ik me nog wel met PGR 2 (net alles op Gold gehaald! *)).

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik denk er ook zo over, ik hoop echt dat PGR 3 nog een keer zou uitkomen met PGR 2 heb ik me ook dik vermaakt en ben nu net weer over nieuw begonnen 40 goud en 40 platina zoiets :p in iets van 6 a 7 uur ofso :cool:

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

PGR2 was zeker een leuk spel, maar ik hoop toch dat Forza niet op PGR2 gaat lijken.Forza wordt een racing-sim en PGR2 was toch redelijk arcade

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    is Gotham1 eigenlijk leuk? kheb 2 helemaal grijsgespeeld, en wil forza ook hebben, maar is pgr1 nou een leuke aanvulling?? wat zijn de verschillen qua auto's, gamplay, graphics en steden vergeleken met 2? Alvast bedankt!!!

14. joker???

joker??? A.k.A TheeDoekjE

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben overduidelijk aan het w88 op forza...ik vond zelf pgr en pgr2 iets te arcade, hoewel het wel leuke spellen waren...ik miste alleen af en toe het race gevoel...ik hoop dat forza gewoon ook live enabled word...dan zal ik dat spel nooit uit me xbox hale!!!!!als het zo vet is als ik verwacht dat het gaat worden natuurlijk:p

15. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 is een leuke aanvulling op je race collectie. Hoewel er niet zoveel auto's in zijn verwerkt als in deel 2, is de variatie hierin ruim genoeg. Ook de variatie in tracks is goed genoeg (San Fransisco heuvels zijn kicken). De besturing is weer even wennen als je deel 2 gewendt bent, maar deze zit prima in elkaar. Graphics zijn ook van iets mindere kwaliteit, maar komen nog prima mee. Je moet er tenslotte rekening mee houden dat PGR 1 een launch game was voor de Xbox!

Als jij je vermaakt hebt met deel 2, dan zal je zeker geen miskoop doen wanneer je deel 1 ook in huis haalt. Je zou de game al moeten kunnen scoren voor 10 - 15 euro (2e hands - 30 euro nieuw). Dus waar wacht je nog op... ;)

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Forza wordt live enabled

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Auto's zijn er maar liefst 25 van :) van een Mini Cooper tot Ferrari F50 :), de Gameplay is geweldig voor die tijd toen ik het speelde (zo'n meer dan een jaar terug) de gameplay is wel anders dan PGR 2, PGR 2 heeft tie ook meer onder stuur en slipte minder, de graphics zien der nog wel grappig uit...ik weet niet zo met welk spel je het kan vergelijken maar het is ziet er niet super slecht uit. De Steden zijn der in totaal van 12 geloof ik, naja Wel genoeg...Je kan er veel plezier mee hebben en voor dat prijsje waar die nu voor in de winkel ligt issie geweldig (als je van race game fanaat bent is het een goede aankoop)

Ik vond het een leuk spelleke en is bijna net zo leuk als deeltje 2

18. bas vdm

bas vdm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR 3 komt waarschijnlijk eind 2005 uit.

Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    bron? waar heb je dit vandaan?

20. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn maar 4 steden in PGR1, maar elke stad heeft veel meer banen dan PGR2. Graphics vind ik nog steeds erg goed. Vond het een erg goed spel (heb het de laatste paar maanden niet meer gespeeld).

Deel Deze Pagina