[XOne] Nog steeds geen verbinding..

Discussie in 'Games' gestart door Pok, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pok

    Pok Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Ik heb mijn xbox 360 al een tijdje op live. Het is nooit helemaal goed geweest met de NAT instellingen (was moderate ) waardoor ik elke keer als ik hem aan deed een network test moest doen voordat ik online kon.

    Ik heb mijn xbox 360 met een kabel aan mijn laptop hangen die draadloos verbinding maakt met de ADSL modem van tele 2/ Versatel (Davolink DV-201AMR is wat er in die modem zit geloof ik).

    Nu sinds vanmiddag doet hij het helemaal niet meer en als ik de test doe loopt hij vast bij IP adress (failed).
    De status code:

    W: 0000-000b X: 4000-1001 Y 0000-0000 Z: 0000-0000

    Ik weet niet of er iets af te lezen is uit die codes maar alle info helpt. Ik moet dit fixen het duurt niet lang meer voor ik ga flippen.8)

    Er staat bij de xbox360 dat de DHCP enabled moet zijn. Deze staat als volgt ingesteld:

    Start IP Address: 192.168.1.2
    End IP Address: 192.168.1.254
    Leased Time (hour): 24


    Ik heb het hele internet af gegoogled, en op de portforward site 3 keer de tutorial gevolgd. Die poorten staan er wel in. Maar ik denk dat dit ook geen betrekking heeft op het ip adress.

    Als ik bij de details van de LAN verbinding kijk, heeft hij een fysiek adres, ip adress en een subnet masker.
    De standaardgateway is leeg, zelfde geld voor DNS-server en WINS-server.

    Ik ken de xbox verder geen ip toe, ik laat hem automatisch een ip adres en de rest verkrijgen.



    Kan iemand mij uit de brand helpen?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina