Hey ik heb een heeeeeeeeeeeel groot probleem!! Ik heb een 2e hands x-box gekocht en ik heb hem nu al 3 maanden en is nog geen 1 x vastgelopen, alleen sinds vorige week wil hij geen beeld meer krijgen als ik op de kleine knop druk en als ik op de grote knop druk gaat de cd lade niet open Dit is dus echt een hele grote nazi streek!! Hij geeft wel geel licht en ik hoor hem denken maar hij gaat niet open en krijgt geen beeld! Ok tot zover probleem 1 Probleem 2 ik heb hem omgebouwd gekocht en ik wil hem weer normaal voor x-box live en omdat ik niet meewildoen in de piraterij. Maar kan ik nu de box ergens naar toe sturen of wordt ik overal geweigerd? kortom.................HELP!!!!!!!!!!!!!!!! En moderator of hoe dat ook heet ik wil het dus niet meer omgebouwd dus is er niks mis mee en staat ie nou wel goed?? Wil je het in het vervolg niet sluiten ik ben ff ten einde raad en ik vraag gewoon om advies ok??
jonge je hebt gewoon pech had je maar beter na moeten denken voordat je je xbox koopt, ik weet dat je helemaal geil van werd dat je hoort dat xbox omgebouwd kan en dan lekker games branden zodat je niet veel geld uit hoefte geven en toen had je zker die gehaald?......je chip is waarschijnlijk doorgebrand waardoor de moederboard niet meer alles lees...nah nah too bad shit happens when u take risk
Tering... Doe niet alsof ik een mongool ben ik vraag gewoon om advies! Ik heb hem gekocht omdat het een goede deal was, ook zonder het omgebouwde. Maar wel vet dat je zo´n zinnetje in het engels doet man!!
waarom vroeg je niet eerder het advies overal over omgebouwd en wat de nadelen ervan zijn....zo'n chip gaat snel kapot dus maar ik kan je een tip geven ik weet niet of het waar is maar volgens een paar vrienden kan je hier je console laten repareren www.psxshop.nl
Trouwens ik wou nog ff zeggen dat ik 1 gebrand spel er bij kreeg maar dat zoog hard en heb ik verkocht en ik heb al 3 echte spellen gekocht.
nee ik gebruik geen KazAa namelijk I-mesh , en nee ik download geen games op internet ik brand ze van een bekende resourse iemand .......am i really an angel? praat ff snel door want deze thread wordt geclose door een engel van een mod als ie dit ziet
er zit een klein gaatje onder de dvd drive (links van de Grote knop) als je daar met iets in durkt gaat de dvd-drive open geloof ik.
zie je wel hahah maar ik mag je nu na dit advies dus ik heb mijn ´beledigende´ opmerkingen al weggehaald Is dat echt zo Samonsuke??
* komt als een engeltje met vleugeltjes aanvliegen Dit kunnen we echt niet toestaan, het gaat toch teveel over illegale zaken. Je Xbox is omgebouwd en kun je zoiezo niet meer laten herstellen via MS. Dus als je per se Live wilt zul je een nieuwe moeten kopen.