nogmaals dvd drive oude xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door conqubite, 24 okt 2008.

  1. conqubite

    conqubite always unlimited !!!

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem me niet kwalijk dat ik hier nu nog weer eens mee kom. Ik ben hier vanwege drukte, anderen interesses en tijdgebrek heeeeeel lang niet meer geweest...:eek:

    Ik heb nog een oude Xbox liggen (dus geen 360) en de harddrive is defect. Ik kan er wel cd's mee afspelen maar DVD en games ging niet meer. Ik heb nu een zoon die er wel aan toe is om eens te gaan gamen en ik vraag me af of ik nu nog een nieuwe harddrive kan krijgen die de games afspeelt. Ik wil het er zelf wel inzetten, zo moeilijk is dat volgens mij niet maar het moet wel te krijgen zijn anders wordt het lastig 8)

    Ik weet dat het in het verleden al veel vaker aan de orde geweest maar toen speelde het voor mij niet. Ik vind het zelf eigenlijk ook zonde dat alles gewoonlijk in een kast ligt terwijl ik er destijds niet eens zo intensief gebruik van hebt gemaakt.
    Als het nog kan en iemand mij er mee zou kunnen helpen om het te krijgen zou ik er erg mee geholpen zijn en een kleine jongen zou er heel blij van worden.
    bvd voor jullie moeite.


    ps. ben me voorzichtig aan het orienteren op een next gen console maar als ik lees dat de xbox360 ook al zo storingsgevoelig is twijfel ik erg aan een xbox. Ik heb me destijds aardig gestoord aan het feit dat je een vermogen voor een xbox betaalde die dan te pas en te onpas stuk ging. Een wii vindt ik de kiddy en een ps3 te hardcore want ik was altijd een casual gamer (lees noob) en daarnaast is de ps3 nog steeds erg duur. Het zou daarom erg goed uitkomen als ik de oude xbox nog weer aan de praat kan krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij psxshop.nl kan je een nieuwe Thompson dvd-drive kopen voor € 75
    Voor € 149,95 heb je een nieuwe Xbox360
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Eigenlijk is het beste dat je een Xbox 360 koopt. De vele problemen die de Xbox 360 had zijn nu stukken minder. Daarnaast heb je 3 jaar garantie en een snelle service moest er iets aan je Xbox 360 zijn.

    Je kunt wel nog aan stukken geraken van de oude Xbox. Via ebay of andere site zou het wel moeten lukken. Al raad ik toch de Xbox 360 aan.
     
  4. conqubite

    conqubite always unlimited !!!

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een overweging om helemaal nieuw te kopen. Ik moet echter ook een twee controller hebben en enkele games. Voor 150 euro ben ik dan dus niet klaar.
    Ik zit er toch sterk aan te denken om toch de oude xbox nog weer op te frissen. Ik heb nog wat games liggen waar ik zelf ook nog lang niet klaar mee was en de kleine kan er dan spelenderwijs mee leren omgaan zodat ik een next gen console kan aanschaffen als hij er echt een beetje mee uit de voeren kan.

    Kan ik de xbox DVD drive ook ergens in nederland kopen voor minder dan 75 euro. Ik vind het eigenlijk wat aan de prijzige kant. Ik vond ook een adres is duitsland (voor 60 euro) maar ik doe het liever gewoon hier in eigen land maar dan wel liever voor een wat lager bedrag. Zijn er meerdere leveranciers??

    C.
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan de meeste oude Xbox games ook gewoon afspelen op je Xbox 360.
     

Deel Deze Pagina