[nogmaals] Worden Mod's volwassen geacht? (deels over ruil op xbazar)

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door timmio, 20 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry maar na het lezen van het topic over het ruilen met Ajax (het spel ct3 voor TiR), welke ook nog eens gesloten was, moest ik dit toch ff hier kwijt.(welke topic,deze dus)

Vinden jullie (als forum-leden) het niet belangrijk dat de mod's geacht worden zich volwassen te gedragen en ook zo te handelen?? No offense trouwens wouter (of zelfs ikke zag ik in de thread). Ik heb het dus niet over streng enzo,maar over wat ze zeggen en wat ze doen!

Ik las dus dat verhaal over minderjarig dit dat, en dan later over geintje, maar TOCH verder gaan met de ruil, dat vind ik wel een beetje stiekem, vooral de xbw crew moet juist de leiding nemen en die had dus als eerste moeten zeggen dat het niet helemaal een eerlijke ruil is (ook al is de adviesprijs zo hoog, die zijn altijd torenhoog). Wouter, jij kwam later terug dat je het als geintje zei, okee, maar ga dan niet door tot een deal totdat je eerlijk gezegd heb dat het een beetje een lullige deal is, en niet zeggen dat ct3 in de budgetbak kan (voor 15euro dus) da's natuurlijk onzin,,, mod's zijn hier om alles te bewaken op juistheid, geen onzin, racisme etc, maar eerlijkheid speelt zeker mee ,dus diegene die opmerkte dat TiR maar 15 euro kost treft dus geen blaam, ik vind dat dit zelfs een opmerking van een mod had moeten zijn, = mijn mening .Dat ikke zich ermee ging bemoeien als mod vond ik zelf erg jammer,maar dat terzijde

jullie meningen dus? (amen,ik moest het ff kwijt) ,natuurlijk is tegengas van de mod's in kwestie welkom,

groet
    Tim

2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ben het met je eens.

3. Hotshot

Hotshot Guest

Hmm triest triest triest Wouter..
    Maja..spam is gezellig!

100 % eens met tim

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    kwas het enigzins wel met wouter eens.. hij bood een spel aan en dat leek 'ajax' een goede deal. Dat die later te horen kreeg dat TIR minder waart is maakt dan niet meer uit. de deal was gesloten. Dan moest hij maar beter opletten.. als wouter zijn spel al opgestuurd heeft vind ik dat ajax dat ook moet doen.. als die dat niet doet is het logisch dat wouter gaat klagen. Nix kinderachtigs aan

5. Hotshot

Hotshot Guest

Als je dezelfde game voor 15 euro nieuw kunt krijgen en je eigen game voor een andere kan ruilen, moet je dat doen..

BTW, Beetje Sneaky om te zwijgen over de prijs bij Bart Smit..

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin is dit zeg, je ruilt een spel voor een ander spel wat dat spel voor waarde heeft doet er helemaal niet toe, dit staat niet in de nederlandse wet nog in het xbazar beleid er gebeuren wel vaker deals waarbij de waarde van iets nogal verschilt, het gaat toch om het spel wat je ruilt en niet om de waarde van het produkt? bovendien vind ik dat dit ajax zijn eigen verantwoording is als die eenmaal aan een deal begint, bovendien is het ook belachelijk dat ajax nadat de deal gesloten is terug te komen hierop (iets wat wettelijk gezien wel illegaal is) ik doe iig geen zaken met hem.

btw wel leuk dat je zegt

zelfs ikke

alleen snap ik niet dat je zegt dat ik mij er niet mee mag bemoeien maar jijzelf, cyber en zat anderen wel met de deal, beetje vreemd hoor.

7. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Toen niet, het was toen ff een geschil tussen ajax en wouter, nu maakt het me niet meer uit, ben juist met blij met je reactie

edit: oh ik zag net iets over xboxarena hierboven, daar ging het mij dus helemaal niet om, da's dus zwaar offtopic, al is Sneaky wel het juiste woord (helaas) ,maar nogmaals dit vond ik pas nadat er opeens over een "geintje" gesproken werd.

Laatst bewerkt: 21 dec 2002
  8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    als anderen zich er niet mee zouden mogen bemoeien had ajax het via pm moeten spelen, en ja hotshot is erg irri.

9. Hotshot

Hotshot Guest

ja ik ben erg irri

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als ik zie dat Crazy Taxi 3, in mijn ogen niet het beste spel maar dat is eigenlijk niet belangrijk, ter ruil wordt aangeboden dan mag ik daar toch zeker wel Total Immersion Racing bijzetten? Ik bied het alleen maar aan, ik dring hem niks op en als die persoon graag TiR wilt hebben, so what? Uiteraard was ik misschien fout door het neit vermelden van de prijs, maar dat gebeurd ook niet als iemand een Controller S te ruil aanbied en er komt iemand anders met een madcatz controller aan. Het gaat toch immers om het product en niet om de prijs, dan kan je beter geld gaan ruilen.

Daarnaast heeft het hele gebeuren misschien 1 uur geduurd en heb ik netjes gezegd (jawel, ik zie dat niet iedereen doen) dat hij het spel terug mag sturen zodra het binnen is. Case closed? Als ik in dit forum moet gaan plaatsen wat forum leden zoal verkeerd doen dan kunnen we er beter een geheel nieuwe server bijhalen anders trekt die dat neit.

11. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer wat ik zei dus :)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gaat er om dat het ook nog even uit mijn mond komt :)

13. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet snap doet hoor :eek: . WouteR biedt zijn game aan, Ajax neemt de deal aan, en vervolgens hoort hij dat TIR €15 bij Bart Smit kost. WouteR dringt niemand iets op :{ .

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vervolgens wordt ik nog een keer aangevallen in een andere thread waar ik duidelijk maak dat TiR 15 euro is :+. De wereld zit vreemd inelkaar :{

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vind dat Ajax fout zit hier.
    Ze maken gewoon een deal die gebaseerd is op marktwerking (vraag/aanbod blah blah) en Ajax neemt die deal aan. Het maakt daarbij echt geen ene flikker uit wat die spellen waard zijn, of waar ze voor hoeveel zijn te krijgen. Als Ajax die deal aanneemt is dat zijn eigen verantwoordelijkheid en moet hij zich aan die deal houden. WouteR is nog aardig dat accoord gaat met Ajax die de deal breekt.

Dat hij later nog gaat zeggen dat hij minderjarig is snap ik al helemaal niet. Als je jezelf te jong vindt om te ruilen moet je het niet doen, als je jezelf niet te jong vindt moet je ook niet over je leeftijd gaan zeuren.

16. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    mooie reactie, daar was ik naar op uit en je hebt idd gelijk met het laatste deel van je deal, alleen hoe het begon was ik het niet mee eens.Idd case closed

alleen over wat leden fout doen, daarvoor zijn ze leden en jullie mod,vandaar deze thread, dat ik jullie (mod's) volwassener acht (of geacht te zijn) dan de leden zelf, omdat julie wat strenger de regels moeten naleven. ook al zijn jullie misschien minderjarig of jonger dan een lid (of leden).

Maar wat mij betreft is het beantwoord hoor, alleen doe d'r maar geen slotje op, anders krijg je nog zo'n gek die zo'n thread opent om wat voor reden ook, nu kunnen ze het als ze het echt nog nodig vinden,hier gewoon kwijt.

greetZ
    Tim

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Even toevoegen dat ook ik vind dat de waarheid een beetje in het midden ligt. Imo deed WouteR niks fout, het had alleen wat vriendelijker geweest om het erbij te vermelden.
    En omdat je dan van deze sait bent...was gewoon toffer geweest.
    Meer niet.:)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Timmio, ik denk dat het zo wel besproken is. Learned my lesson :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina