Waar staat dat nou? ik kan het nooit vinden, ook niet met de zoek functie, waarom zetten ze dat er niet gewoon bij, bij "prijsvragen" gewoon het lijstje met winnaars er onder. Of een Sticky in Xbox Algemeen / Discussie forum.. Ik kan het echt nooit vinden.
Waar heb jij het nouw eer over, je ziet toch wie de prijswinnaars bij prijsvragen zijn op de pagina met de uitslagen, daar staan ook de namen van de winnaarrs op
Staat altijd op www.xbw.nl zelf. Kopje heet meestal Uitslagen prijsvraag van "spelleke". http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4354&PHPSESSID=d31478f40645103cb9a567069b813122 Kijk beetje bovenaan, daar zie je 't staan (wel andere titel though, maar net zo duidelijk ).
www.xbw.nl is een nieuwssite waar veel nieuws wordt gepost kijk er keer naar, en niet alleen het forum .
Thx dioga Ja weet ik, maar dat mis ik dus altijd, maar is dat niet wat? Een sticky met alle prijswinnaars?
De titels van de nieuwsberichten zijn altijd hetzelfde, dus zoek je gewoon even op 'prijswinnaars' dan vind je ze allemaal.