Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    yo, ik ben van plan een nokia 3300 te kopen en nu is mijn vraag of iemand anders hem ook heeft. zoja,
    is het een goeie gsm en werkt alles ook fijn en handig
    ik vind de prijs niet zo goekoop dus als het geen "goede" gsm is koop ik hem niet.
    iemand die er iets van weet...
    verwijs me aub niet door naar de nokia site... daar staat veel op maar niet of hij handig is en makkelijk in gebruik enzo..

2. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ''had'' em :{ maar hijs wel geweldig ding , alleen de nadeel ervan is dat je alleen maar mp3'z op je MMC kan zetten en niks anders

stel dat je wat wallpapers op wilt zetten dan moet je em op je phone memory proppen en dies maar 2-3mb ofzo

als je zo'n beetje zelf phone wilt hale maar met meer functie w8 dan op de N-gage dies bijna het zelf maar je kan zelfs mee gamen :D

3. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Waarom vraag je dat niet hier

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me heeft een 3300. Hij had hem weg bij de Belcompany, voor 300 euro exlusief simkaart. Het is een zeer fijn ding, met zeer mooi beeldschermpje, MP3 speler(tevens radiospeler) en je kan hem ook als 'stereo' gebruiken; kwestie van op een knopje drukken en de oordoppen uit je telefoon halen.

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dubbele thread.

>> Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina