Nokia komt ook met spelconsole

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door sexylexy, 6 dec 2002.

1. sexylexy

sexylexy Guest

het ding lijkt op een game boy advance, en sega maakt erals eerst games voor en hij komt februari 2003. hij heet de N-gage

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    wel grappig
    helaas redden zehet nooit tege de gba

3. sexylexy

sexylexy Guest

hoogstwaarschijnlijk niet nee, maar als ze een tijdje in de game-industrie zitten pakken ze het wel op denk ik.
    ze hebben wel een beetje verstand van games. (snake, space impact, bantumi pairs, pairs 2, snake 2 :+ :+ :+ )

4. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    als het om die telefoon gaat waar ook games op gespeeld worden, kunnen ze het wel redden aangezien er sega games als sonic op komen en ermee gebeld kan worden, klinkt mij vet in de oren
    zie hier

5. sexylexy

sexylexy Guest

ja die bedoel ik....

TheOne2000 heb jij lange haren? ????

6. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ja die heeft hij....

7. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik al een paar maanden geleden over gehoord. Toen stod erbij dat hij niet was bedoeld als concurent voor de gba en wonder swan...

8. sexylexy

sexylexy Guest

het is inieder geval wel zo dat hij catriges heeft en niet van die ingeprogammeerde kut spellen zoals snake

9. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    leuk geprobeerd zeg ik maar...ik hoef dat sooret dingen niet, GBA ook nie, vinnik ik niks an

10. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    ja hoezo

11. sexylexy

sexylexy Guest

dan gaf je me een poster bij gamexpo

12. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0

..................:{!!!!

13. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    ok ? zo'n chase poster of zo'n THPS poster bedoel je :)

14. sexylexy

sexylexy Guest

blinx poster

15. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wel leuk (Backlit enzo). Alleen nokia kennende word hij nogal prijzig.

Maar goed sega zet zich ervoor in, dus goeie spellen. Hmmmm een europese Handheld (Nokia = Fins).

Ach is ook wel weer eens leuk, eindelijk weer eens concurentie voor de gameboy. Want nadat SNK de NeoGeo Pocket Color terug moest trekken van een zeker pachinko bedrijf dat hun opgekocht had (net toen dat ding lekker begon te lopen en de gameboy eruit ging lopen. (40 uur standby tijd beat that ^_^. and alot of overal cuteness and still not kiddy ^_^)), heeft de Gameboy geen concurent buiten japan meer gehad. (Mischien de GP32, maar die word hier eigenlijk niet verkocht.).

Ps.:"I'm a proud owner of a NeoGeo Pocket Colorand I know how cute it is ^_^. (HEb ook een gameboy advance, maar die is gewoon niet zo leuk van zichzelf (spellen zijn wel mooier enzo, maar de NGPC heeft gewoon iets dat de gameboy niet heeft))"

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
  17. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, met die concurrentie van de GBA zal de prijs wel meevallen.

18. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ze kunnen hem natuurlijk ook als mobiele Telefoon gebruiken. Iets wat de GBA niet kan, dus ik denk dat Nokia er een behoorlijk prijskaartje aan gaat hangen.

Je kent zeker de PS 2 nog wel, waar ook een heel leuk Prijskaartje aan kwam te hangen. Want er zat een DVD speler in dus wat was hij goedkoop.

Maar goed we zien wel, ik hoop natuurlijk dat hij goedkoper word een extra console is altijd leuk, zeker als het een europese is ^_^. ;)

19. sexylexy

sexylexy Guest

nou ik weet het niet hoor...

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit ding zal waarschijnlijk zeker niet goedkoop worden. De nieuwe telefoons van Nokia kosten nu allemaal tegen de 500 / 600 euro, en dat zonder dat je er spellen op kan spelen (op dat suffe snake na :{ ). Deze gadget moet natuurlijk alle nieuwe snufjes hebben als een kleurendisplay, polyphonic beltonen, MMS, GPRS, en dat maakt hem er niet goedkoper op.

Deel Deze Pagina