[PC] Nokia USB- PC connection totale mislukking, iemand oplossing?

Discussie in 'Games' gestart door MORPHEUS, 9 apr 2005.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hier op dit forum zoveel mensen zitten met fone's zitten er vast een paar tussen die een Symbian OS Nokia hebben.

Ik heb laatst namelijk een Nokia 7610 gekocht :). Raar genoeg zat er geen normale usb-poort ingebouwd zoals ik gewend was bij mijn vorige N-gage en 5510. Totale onlogica, maarja ze zullen er wel wat tegen hebben. Nieuwe kabel, DKU-2.
    Eerst had ik de DKU-2 drivers geïnstalleerd die op de meegeleverde CD-ROM stonden. Had ik uiteindelijk 4 drivers geïnstalleerd. Daarna de PC gereboot en de kabel en de telefoon aangesloten. Aan een windows XP geluidje te horen wist ik dat de telefoon goed aangesloten was, maar ik kreeg geen melding(kreeg ik wel bij het installeren van de drivers) dat er een Nokia 7610 Imaging Phone geïnstalleerd was en klaar voor gebruik.
    Eerder bij mijn N-gage had ik ook dit soort connectie problemen maar die waren opgelost na een paar keer rebooten. Nu kan ik dus niks met die onhandige verbinding. Weet iemand wat ik moet doen?
    [email heb ik al gestuurd naar clubnokia dus over een week of 2 zal ik ong. antwoord hebben, vraag is of ik er wat aan hebben zal]

2. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl Bestuur XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    13
    Driverupdates?

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet de poort een paar x veranderen en weer terug...Bij mij werkte dat op een gegeven moment. Ik weet niet hoe maar het werkte...:)

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    "de poort"?

Updates kan het niet zijn omdat er maar 1 versie van drivers van die kabel zijn(nagekeken op de site).

5. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina