nomineer een member voor mod

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NL_Wouter, 31 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    hey,

Ik zat zo is rond te kijken en iedereen heeft het altijd negatief over een moderator.

Daarom was ik benieuwd... Wie zouden zei dan de beste moderators vinden? (ik vind dat urty (beter bekend als Clumsy Ninja) wel een goede mod kan zijn, omdat hij altijd een goed woord heeft en hij scheld niet enzo)

Dus daarom vraag ik om jullie antwoord en ik zal het bij houden als iemand veel stemmen krijgt.

(please niet sluiten want het is geen onnodig informatie en geen opsomming want er kan over ge-discusseerd worden)

edit: niet jezelf nomineren aub.. (maar dat spreekt voor zich)

Laatst bewerkt: 31 jul 2004
  2. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    ja, mezelf natuurlijk! O-)

3. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    -^

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    -.-

^_^

5. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    oke dat betekent dus dat je beter moet lezen en dat hij ook voor urty stemt :cool:

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar dit soort reacties kon je verwachten. Zeker wanneer je de vorige threads had gelezen die ook dit systeem handhaven. Hiermee kun je nooit een serieuze discussie krijgen.

7. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb er duidelijk neergezet wat de regels zijn. Die gasten denken dat ze cool zijn en gaan zichzelf nomineren. Als je niet serieus kan zijn, ga dan maar ff in een offtopic (green mile) posten ofzo.

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    'Nomineer een member voor mod'?

Sorry, maar het zijn de admins (waarbij ook naar de meningen van de mod crew wordt gekeken) die bepalen wie er uiteindelijk in aanmerking komt voor een moderator positie. Zij kijken dan naar de manier waarop iemand overkomt op het forum, hulp bied, goed inhoudelijk post e.d. Een thread als deze waar mensen zichzelf en hun vriendjes gaan lopen nomineren heeft daar iig verder geen invloed op. Tevens hebben we op dit moment meer dan genoeg goede mensen in de crew, dus je hoeft voorlopig ook geen nieuwe aanwinsten te verwachten.

En zoals je zelf wel kunt zien kan er hier blijkbaar ook niet normaal worden gereageert. Dit alles bij elkaar lijkt me dan ook genoeg reden om deze thread te sluiten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina