Non gaming Achievements!!!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door master afca, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. master afca

master afca Guest

Microsoft heeft pas geleden een enquete onder gamers gehouden, hier bij werd een vraag gesteld over non game Achievements. Of te wel Achievements krijgen zonder een handeling in een game te doen, dus kijk jij bijvoorbeeld vijftig DVDs op je console, dan kan je hier in de toekomst misschien een Achievement voor krijgen.

Microsoft recently sent out a survey asking gamers how they feel about Achievements. Towards the end, one of the questions asked how you would feel about certain Achievement types. One of the options is fairly interesting.

It looks like Microsoft may be gauging interest to see if people would like Achievements to spread into other areas of their digital life. I’m not that big into Achievements or Trophies anyway, so I could care less. If they do implement something like this, though, there should definitely be something for having gone through 10 RRoD’s like I have. How about 20k Gamerscore points for that one?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vraag me af of het er gaat komen. Dan wordt je als het ware gepusht om dvd's op de 360 te kijken. Dan wil ik wel een stillere 360 na reparatie en liefst een met hdmi. :)
    En op zich zijn die dan ook makkelijk te boosten. Gewoon steeds dvd-tje erin stoppen als je weg bent ofzo.

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He mitch _0/

4. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Zit wat in, maar vele achievements zijn zoiezo al te boosten, dus. :9

Vind het wel een heel tof idee. :D

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Aub niet, dan kom ik er mijn leven niet meer achter weg. ;):)

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dit is ook al in NXE topics naar boven gekomen en een speciaal topic is niet nodig. Ook zijn kloontjes niet toegestaan. Een volgende kloon zal ook een perm betekenen op je Mitch account dus je moet maar genoegen nemen met het feit dat je geen threads meer kan aanmaken want ook nu was de zoekfunctie schijnbaar weer te veel werk.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina