non-posters

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door sargeant swift, 18 feb 2005.

1. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    158 pagina's met mensen die 0 posts op hun naam hebben staan, dat heb ik net met mijn gevoelige ogen mogen aanschouwen, kunnen deze mensen niet na een tijdje gewoon verwijderd worden als ze niet inloggen, dit belemmerd namelijk het uitzoeken van een leuke naam voor mensen die nog niet geregistreerd zijn, deze zullen in sommige gevallen hun vaste nick niet kunnen gebruiken omdat een passieve member deze naam al gekozen heeft...

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    50x158=7900 :p:p inactieve members :D MAar ik vind het iig ook een goed id om ze uit de database te schrappen.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    tja deze mensen komen alleen op de frontpage of zijn verlegen ... of gebanned

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik niet, als je je namelijk registreerd met een nick die voor jou typerend is, en een tijdje weg blijft dan ben je gewoon(recht voor zn raap gezegt) de lul als iemand dan ineens je nick heeft ingepikt. Plus dat er ook een hoop mensen zijn die bijna tot niet posten, maar wel gewon actief zijn en rond kijken op het forum en fp :)

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    het aantal (geregistreerde) posts moet je niet naar kijken, er zijn een heleboel mensen die hier wel kijken maar niet posten, of alleen posten in The green mile, Xbazar, ASEL, etc...

wat wel zo is is dat er een heleboel users zijn die al een half jaar niet meer online zijn geweest... deze mensen zouden een e-mail moeten krijgen waarin staat dat hun account wordt opgezegd tenzij ze binnen 2 weken weer inloggen...

om een voorbeeldje te geven: Ik kwam 2 weken geleden via via op fileplanet.com, ik dacht dat ik er nog nooit van had gehoord... maar wat blijkt ik had er nog steeds een acchount op een naam die ik 6 jaar gelden gebruikte (!)... Dus het is inmiddels alweer 6 jaar gelden dat ik daar voor het laatst ben geweest en men account was nog steeds aanwezig... Ik vind dit dus echt zwaar overbodig en van mij hadden ze em al 5 jaar geleden mogen deleten...

nog een voorbeeld ik heb me 1 tot 1,5 jaar geleden aangemeld bij Trouw (die krant, je weet ;)) en sindsdien ben ik er nooit meer geweest. Nou kreeg ik eergisteren een email waarin stond dat ze men account zouden opzeggen als ik niet binnen zoveel tijd zou inloggen... Zoiets zouden ze hier ook moeten doen...

6. sargeant swift

Leuk Bevonden:
    0
    daarom:
    verwijderen als ze (zeg) 6 maanden niet ingelogt zijn

edit:the pulser was me voor

Laatst bewerkt: 18 feb 2005
  7. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dan vind ik wel dat ze eerst een email moeten sturen zoals pulser al zegt

8. sargeant swift

Leuk Bevonden:
    0
    ja, das wel zo netjes :D

9. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap het dan, het is leuk om te kunnen showen met een grote groep users ;)
    Het lijkt me niet echt nodig om de members te verwijderen. Zolang het systeem niet vol zit, gewoon laten staan.

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zag iemand die poste alleen maar in de bazaar. Ook wel vaag. Net ofdat de rest je niet interreseert. En ofdat je lid bent om alleen je stuff te verkopen.

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat is daar mis mee?

Ik heb persoonlijk liever iemand die alleen in Xbazar post dan iemand die het hele forum onderspamt met loze posts.

Trek zelf je conclusies.

12. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    |:- totaal mee-eens. Als jij het leukt vind om spelletjes te ruilen doe je dat toch ?

13. sargeant swift

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zo,maar die gasten loggen wel in, er zijn ook users die laaaang niet inloggen, of helemaal nooit

14. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon laten staan, anders ben je na een half jaar je naam ineens kwijt en hoe groot denk je dat de verwarring is als er na een half jaar iemand onder jouw naam gaat posten? of wou je meteen de posts van die gebruikers ook maar deleten?

15. jeroen_newhome

jeroen_newhome jeroen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niet zoveel post maar ik lees deze form meerdere keren per dag meestal staan er al goede antwoorden en hen ik daar niks bij toe tevoegen maar je kunt tog vast wel een andere naam vinden

16. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Zoals al wordt vermeld zijn er heel veel mensen die je nooit op het forum ziet, maar wel (regelmatig) op de hoofdpagina komen. En daar heb je ook een account nodig voor reacties en prijsvragen. Dus die kunnen we niet zomaar verwijderen.

17. sargeant swift

Leuk Bevonden:
    0
    maar toch wel de mensen die echt lang niet ingelogd zijn?

18. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1313368&postcount=39

ik wist wel dat je het over dezelfde had als ik :D

maar wat betreft wat Mike net zei... het gaat ook meer om de users die zeg een half jaar of misschien zelfs al een jaar niet meer online zijn geweest...

het lijkt me niet erg als die users gedelete worden, ze komen hier niet meer en zullen hier hoogstwaarschijnlijk ook niet meer komen, en sowieso wordt ze van te voren gemeld dat hun account komt te vervallen met behulp van een email...

denk aan de ruimte die het scheelt voor jullie database... want het zijn er volgens mij minstens duizend als het er niet veel en veel meer zijn...

ik denk dat jullie hier serieus mee bezig moeten...

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, mensen die zich registreren hoeven niet direct actief te zijn op het forum. En verwijderen ben ik al helemaal niet voor, dan maar wat creatiever met je nickname. {Het gros bestaat toch uit Master Chief e.d. (with all due respect)}
    Ik ben ook lid van sites, die ik alleen gebruik voor de FP, en niet of niet vaak het forum.

Die online status is toch alleen voor het forum, toch? Dus als ze alleen de FP bezoeken, lijkt het alsof ze nooit online zijn...
    Of heb ik het nu mis.

20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    nee want als je daar inlogt wordt de datum volgens mij ook geregistreerd, iig kunnen de admins wel zien wie wel en wie niet heeft ingelogt het laatste halfjaar...

Deel Deze Pagina