Wie informeerd mij over accessoires: Wat is echt onontbeerlijk Wat is beter om wél te hebben Wat is gewoon leuk om te hebben Wat is leuk voor vooral op of in de open haard Kortom: wat is goed besteed geld en wat niet. Grietjes!
Uhmmm... meerdere controllers heb je meestal wel nodig. Verder de dvd-kit voor dvd's te kijken. Memoryunit zou ik niet kopen. En als je dolby surround wilt, koop dan de advanced scart cable.
De Xbox heeft gelukkig niet zoveel nodig. Standaard heb je natuurlijk al een controller maar als je veel vrienden hebt die ook komen gamen is het handig om meerdere controllers aan te schaffen. WIl je DVD's bekijken dan moet je de DVD Kit (afstandsbediening + oog) kopen.
Een memory unit is best wel handig voor XBOX Live! Als je namelijk naar een vriend gaat die ook Live! heeft, dan kun je namelijk je Gamertag kopiëren naar je Memory unit en deze meenemen en bij een vriend gebruiken.
Ik zou ook gaan voor de games en de contollers het is namelijk wel leuk om spellen zoals halo split screen te spelen. En als je per ongeluk 2 Xboxen mocht hebben is een system link cable ook wel handig.
Koop in ieder geval de controller 's' als je nog een extra controller koopt. Of een originele van mij (in perfecte staat) voor 25 euro.
En nog eens wat. Ik heb vandaag bepaalde geruchten bevestigd gekregen dat XBOX Live nu al werkt in andere landen zolas Chili en Egypte. Het enigste wat je moet hebben is een amerikaanse creditcard. De kit schaf je aan via het internet bij bijv. Amazon en je kunt spelen waar dan ook ter wereld blijkbaar. Het enige nadeel is dat je niet op een "lokale" server speelt, maar op de amerikaanse datacenter. Vraag me niet hoe en wat...dit is wat ik vertel...anders treed ik teveel in detail. En mijn bronnen zijn goed.
Is bekend. Alleen denk ik niet dat er veel mensen zijn met een Amerikaanse Creditcard (ik toevallig wel hehehe) Dus echt functioneel is deze oplossing niet. Met de Online kit van de PS2 kan het weer wel.
Nu vraag ik me sterk af wat het nut is van met je eigen xboxlive account op de xbox van je vriend te spelen? Dat je vriend dan naar jou komt eh
Ik kon 'm ook niet helemaal vatten... Maar zijn er nou nog meer need to haves in x-box land of zijn we er zo wel? Cheers!
Nog flauwer Zak chips, Cola (bier voor later op de avond) Lekker wijf dat kookt en niet zeurt, Maar wat nog meer, en minder triviaal!?!? (mooi woord: minder...)
als je een dolby digital set heb zeker de advanced scart halen.....geeft toch weer xtra dimensie aan welke game dan ook......