Noooooo

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Ravage, 20 mei 2003.

1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M'n sig is opeens verdwenen,hoe kan dit,ik weet niet meer met wie ik allemaal zaken heb gedaan en welke spellen ik heb gehad.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bekijk het beleid maar eens :cool:

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even hierop inspringen....die 5 regels ok...maar die 250 karakters....ehm....moeten we die echt gaan tellen of kan er niet gewoon een simpel maximum aan gesteld worden in het "Profiel weizigen" stukje, dingetje, datje...u know...daar dus...(waar je je sig kan veranderen)

4. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je misschien vooraf een melding krijgen dat je hem dan kunt aanpassen ofzo??

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het is niet zo dat wij zelf gaan tellen hoeveel karakters je sig is. En het is al helemaal niet zo dat wij gaan lopen miereneuken als je sig 260 of 270 karakters lang is.

Ik kijk gewoon naar de sig in totaal. Als het gewoon een compacte sig is, maakt het me niet zoveel uit, maar als het een hele opzichtige sig is, met veel loze lege regels ertussen, of heel veel kleurtjes, of hele grote letters, én hij is erg lang, dan doe ik er wat aan.

Dus er gewoon voor zorgen dat je sig normale afmetingen behoudt, ik denk dat je zelf wel in kan schatten wat daarmee bedoelt wordt. De regels in de Faq zijn iig een goeie richtlijn daarvoor.

6. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn zo streng 8) .... het motto is je moet gewoon inderdaad niet overdrijven *)

7. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ze (de mods neem ik aan) streng zijn slaat echt nergens op, momenteel vind ik dat er erg soepel gehandeld word (iets te misschien) maar die strengheid vind ik momenteel en daarmee bedoel ik na het "afscheid" van Wouter behoorlijk meevallen.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nieuwe admins zijn gewoon watjes :cool:

9. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk zo wil ik het dan weer niet omschrijven want dan heb ik opeens wel gelijk een waarschuwing aan mijn broek maar inderdaad: Wouter heeft weer eens gelijk :)

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah ik vind dat wel meevallen, er zijn dingen die ik anders zou doen maar het loopt allemaal best ok nu :cool:

ALleen nog die trieste ventjes van het forum verwijderen }:] Waarom denken jullie anders dat ik geen actieve forum admin meer ben? Ik zit nu bij de XBW KGB en elimineer iedereen die irritant doet.

11. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dan wens ik je veel succes bij die schone taak. Er rest je nog een boel werk, misschien moet ik zelf ook nog oppassen.... lol

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben er dan ook 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 52 weken in het jaar mee bezig. We verwachten zo in 2006 klaar te zijn zodat we xbox2world.nl kunnen starten ;) ;)

13. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik bijvoorbeeld mod was geweest had ik allang een einde gemaakt aan deze slow-chat tussen twee personen, maar ja na Wouter is het forum het forum niet meer.... :)

14. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    wat?

maximum 5 regels in je sig?
    OK, no problem, heel begrijpelijk...hebben jullie letsbee zijn sig al eens bekeken?

15. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe maar hij heeft dat privilege wel verdient met al het nieuws wat hij ons brengt_O_

16. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Maar dat maakt hem niet anders dan ons....

en hij kan het beleid niet verstaan

17. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot we klaar zijn met de New World Order voor XBW, dan hebben de members totaal geen rechten meer:cool:

18. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *stemt voor }:]

Deel Deze Pagina