Ik denk niet dat het uitmaakt qua graphics. Ikzelf had eerst een normaal 4:3 scherm, was gewoon goed. Nu heb ik sinds een maand een breedbeeld, en ik moet zeggen, 't bevalt me stukken beter. Het lijkt alsof je meer in het spel zit, zeker met race-games, maarja, dat is mijn mening.
Als je gaat overwegen wat je nou moet kopen, zou ik toch echt voor breedbeeld gaan, dat wordt gewoon de toekomst. Geen enkele film of DVD wordt eigenlijk meer in 4:3 formaat uitgebracht.
Nederland 1 2 en 3 hebben de laatste tijd veel breedbeelduitzendingen, helaas niet mijn soort programma's waar ik graag naar kijk maar hopelijk gaan de commerciele omroepen ook steeds meer breedbeeld uitzenden.
(Opzich is het niet eens zo erg als er een 4:3 uitzending is, bij een beetje goede breedbeeld, Sony's Philips enz. zit er een functie op die 4:3 naar 16 : 9 converteert zonder dat het op brede koppies gaat lijken, de zijkanten worden gewoon ietsjes uitgerekt, zie je weinig van, en toch heb je vol beeld)
Oe, nog ff op t laatst, m'n pa heeft onlangs een Loewe gekocht, TOTAAL GEEN VERVORMING, ook niet als 'ie converteert van 4:3 naar 16 : 9, erg knap gedaan, maar ik denk voor mij (en voor denk ik vele gamers, onbetaalbaar)
Laatst bewerkt: 24 sep 2003