ik zit nu ongeveer sinds ongeveer 10 dagen na de release van de Xbox op dit forum en ik heb nog NOOIT de faq gelezen.
Wat er ook voor gezorgt heeft dat ik wel eens een foutje heb gemaakt maar een loze thread aanmaken heeft niks met het NOOB zijn te maken maar eerder met de persoonlijkheid van de persoon zelf.
't zal over het algemeen ook nog wel wat liggen aan de leeftijd want zoals ik een jaar geleden nog uit me slof kon schieten over zo'n kut opmerking in Xbazar kan het me nou eigenlijk geen ene reet schelen 
en hoe wou je eigen het verschil gaan maken tussen iemand die ervaren is of iemand die 'normaal' is? Er zijn hier zat mensen die na anderhalf jaar alsnog een lompe boer kunnen zijn en gebanned worden. Maar er zijn ook zat mensen die hier 1 dag zitten en gewoon goed kunnen meediscussieren of een goede thread aanmaken.
En wat maken die loze threads eigenlijk uit? Tuurlijk is het niet handig dat de helft nergens op slaat maar die lees je dan toch gewoon niet...
Om eerlijk te zijn vind ik het vaker belachelijk hoe de 'ERVAREN' gebruikers een beetje een nieuweling lopen af te katten omdat ie een thread heeft aangemaakt die gaat over een release date van een game. En dat soort personen hebben we nou niks aan...niet aan de personen die nog wat moeten leren hoe het hier gaat maar aan de ervaren gebruikers die zichzelf zo goed vinden dat ze een 'normale en ervaren gebruikersgedeelte' willen.
Laatst bewerkt: 22 dec 2003