omdat het voor veel xboxers toch een probleem blijkt te zijn om een tv mee te nemen heb ik voor northwar in iedergeval 4 tv's geregeld waar 2 spelers gebruik van kunnen maken.
Ik heb nu pgr,inside drive, AUF, hitman 2, THPS3 en amped. Kan alleen THPS3 linken dus, maar ga zoiezo Halo nog halen, en misschien Raillisport of Moto GP. Sega GT en SC kun je zeker niet linken??? of wel
Weet niet, staat niet altijd achterop (Timesplitters kan wel, maar staat niet achterop! ]. Ik zoek wel een lijstje.
Van de volgende weet ik het 99% zeker : Moto GP Halo Timesplitters 2 THPS3 UFC Tapout JSRF Deathrow Mike Tyson Boxing Lijst wordt nog wel uitgebreid (hoop ik...).
Weet je ook een videotheek(misschien in groningen) waar je xboxgames kan huren, dan kan ik misschien 1 of 2 games huren.
Hoe groot zijn ze, als ze groter zijn dan 37 cm, kun je er dan 1voor me vasthouden? Ik heb een kleine 37 cm, maar da's wel errug klein. Ik heb wel een 55 cm, maar die neem ik niet mee (ik wil niet dat er iets mee gebuerd, heb hem net nieuw!).
Kan ik je nog niet precies vertellen 'k heb ze nog niet gezien. maar opzich als je een klein tv tje hebt is het wel handig om um mee te nemen.
het is in (de stad) groningen was volgens mij op 22/23 december. anders moet je maar ff op de site kijken.
tentamens he dus had ff andere dingen aan m'n kop maar we beginnen deze week met zoeken van publiciteit dus ik denk dat het wel gaat lukken.