Norton probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Athion, 8 nov 2004.

1. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    als ik eerst live update uitvoerde kon hij een securiy update en die van de redirector of zoiets niet update. toen kreeg als oplossing op de site van symantec dat ik live update moest verwijderen en dan opnieuw opstarten wannaar er vanzelf weer geupdate zou worden. Maar dit gebeurt niet. nu krijg ik zomaar te horen dat ik norton opnieuw moet installeren.:mad:.
    Maar dat kan ook niet omdat die op de pc staat bij levering en je er geen cd bij krijgt van het staat op de herstel partitie maar dan kan ik het nu niet opnieuw installen. dan krijg ik er deze link nog aangeboden met oplossingen. http://www.symantec.com/region/nl/t...ge=dutch&module=3003&error=103&build=STANDARD
    maar het enigste wat die support assistent zegt is dat ik live update moet uitvoeren maar dat kan dus niet. vind het allemaal maar uiterst faag dus hopeluijk kunnen juliie me helpen...

dit zegt die support asssistent:

Norton Windows Management Instrumentation Updates are available.
    The Norton Windows Management Instrumentation (WMI) Update adds compatibility to the Windows Security Center so that it may accurately report the status of your Symantec security software. This patch will install on Windows XP, but will not take effect unless you have the Windows Security Center installed. The Windows Security Center is a specific component of Windows XP Service Pack 2. To fully obtain the Norton WMI Update, you must run LiveUpdate twice.
    Go to Knowledge Base article
    Steps for running LiveUpdate.
    Click here to start LiveUpdate.
    Click the "Next" prompts to update your software.
    If you are prompted to restart your system, click "OK".

2. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    graag help voordat ik een virus heb

3. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    heb ook het probleem, down maar gewoon de update's van de site en zet live update uit bij je norton, want bij mij doet die om de 5 minuten kijken voor update's en dan flipt mun pc onder een spel spelen ofzo.

4. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    is wel een idee ja dus tnx maar heeft niemand anders geen andere oplossing om norton gewoon 100% te fixen

5. patrickm

patrickm you only live once

Leuk Bevonden:
    0
    je moet als je gaat updaten diegene hebben bij de vinkjes die redirector heet en de rest afvinken.( dus vinkjes weghalen)
    dan kun je die redirector updaten, als er meer updates voor norton zijn kun je de update een 2de keer opstarten en de rest downen.

zo moet hij het gaan doen.

edit : zo had je het moeten doen zie ik nu.
    ik hoop dat je er nog wat aan hebt.

Laatst bewerkt: 16 nov 2004

Deel Deze Pagina