ik heb dus een norton virusscanner, maar steeds als ik me pc overnieuw opstart, dan staat auto-protect steeds uit, en moet ik em handmatig weer aanzetten, dit heb ik pas een paar dagen. Eerst stond dat gewoon automatisch altijd aan. Weet iemand hoe dit komt?
jip, ik heb een virus, bloodhound.exe genaamd. Deze kan die alleen niet herstellen. Deze had ie in quarantaine gezet, maar kon em niet herstellen of verwijderen, wat nu?
Handmatig verwijderen lukt niet?... dan moet je even naar het tweakers forum gaan en het daar vragen.
ik heb ook die bloudhound... heb problemen met norton sinds ik een creative audigy player geluidskaart heb gekocht. Dat schijnt ook probleempjes met zich mee te brengen staat op de symantec website.
ja ik heb een ander vraagje over norton antivirus ik heb de 2003 versie en dan download ik updates maar dan geeft hij er bij het installeren bij 1 steeds een foutmelding dus die kan neit geinstalleerd worden ... ik heb norton al overnieuw geinstalleerd maar het blijft.
Ik heb ook een vraagje, ik krijg elke dag 100 spam mailtjes via outlook enzo maar sinds kort zitten daar ook virus mailtjes tussen. Dan zegt m'n virusscanner bij het ophalen dus dat er een virus in de mail zit maar dat ie m niet kan verwijderen en dus in quarantine zet ofzoiets. Verder heb ik geen virussen op me pc als ik scan maarre is dat dus erg dat ie die virussen in die mailtjes niet kan verwijderen?