Ik heb Norton Systemworks 2004 Pro, maar nu vind ik dat ie regelmatig een virus of indringer doorlaat. Nu was mijn vraag zou McAfee Internet Security misschien beter zijn???
moet je proberen, ik heb zonealarm pro... is erg goed en gratis te downloaden op www.download.com je kan zelf instellen welke programmas je toe wilt laten tot internet enzo
Ik ben 2 maanden geleden overgestapt van Norton naar McAfee en ben erg tevreden over McAfee.. Norton kreeg ik op een gegeven moment niet meer geinstalleerd... McAfee gaf geen probleem en alles loopt perfect.
Ik heb nu Norton erop staan, maar ik vind Mcafee makkelijker in gebruik. Je merkt ook vaak als er een nieuw virus (bijv Mydoom) is dat Mcafee er al een "middeltje"voor heeft.
geen probleem hier met norton. ik heb alleen het gevoel dat ze niet zo snel updaten, ik heb al een hele tijd geen update meer gehad voor antivirus. Neem aan dat er in de tussentijd gewoon virussen en dergelijke uitkomen. met installeren heb ik ook geen problemen. Ik heb wel een vriend die last heeft van norton omdat ie Wireless lan heeft, vreemd maar waar. zijn verbinding wordt iedere keer met reboot uitgezet (door norton waarschijnlijk) en dan kan hij ook niks meer doen. Na een paar keer kan hij weer wel gewoon gebruiken. Ik heb zowat alles uitgezet van norton maar hij blijft het doen...
Ik heb mcafee en vind die veel beter dan een vriend die norton heeft. Dus als je 1 koopt zou ik voor mcafee of norman gaan.
Ik denk dat dat probleem meer met WinXP te maken heeft, trust me .... m'n buurman heeft ook wireless, winxp en Norton en ik krijg 't nu wel voor mekaar om het wireless lan gebeuren bij opstart al actief te krijgen.