Norton waarschuwingen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door [2k], 13 jun 2004.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Sinds ik norton 2004 (of ook al met 200:cool: heb krijg je steeds van die waarschuwingen op het bureablad boven het klokje en systeempictogrammen enzo. Ik wordt er knettergek van en vind ze ontzettend irritand. Het verstoord het werken en pc lijkt er slomer van te worden omdat soms 10 van die dingen omstebeurt naar boven komen.

Hoe kom ik hier vanaf? Zelfs als je naar het forum gaat krijg je soms zo een melding van IE is bla bla of index[1].php en dergelijke.

2. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    ff je hele pc scannen op virussen en spyware enzo misschien heb je wel een worm

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nee, het is iets van Norton zelf wat ik de laatste tijd altijd al heb met Norton Antivirus. Is geen virus/spyware ofzo.
    scan of '...' is scan of een file die ie aan het downloaden is of gedownload heeft.

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    had ik ook, ergens kan je dat uitzetten, kzal is zoeken

(ps, hey, die filename komt me bekend voor ;))

5. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik zou symatec antivirus corparate halen..heeft niet van al die smerige pop-ups als hij scanned en neemt weinig resources in beslag. terwijl norton echt je cpu leeg zuigt. Btw rotk is ook al een PAL dvd van gereleased..;)

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, maar aangezien ik nog niet zo veel geld heb doe ik het zo maar even. Voordat ie klaar is heb ik hem vast allang gekocht maarjah:D

Deel Deze Pagina